ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης: Και η αντιπολίτευση μιλά για «κλειστού τύπου» συνεδριάσεις…

Η Μαρία Αντωνίου από την Παρέμβαση Πολιτών και ο Παναγιώτης Στασινός από την Πρωτοβουλία Ενεργών πολιτών, μίλησαν χθες στο Δημοτικό Συμβούλιο για την συστηματική αγνόηση των αναπληρωματικών μελών που δεν καλούνται για ενημέρωση στις συνεδριάσεις του ΔΗΠΕΘΕ, για «τηλεφωνικά συμβούλια» για την απουσία καλλιτεχνικού διευθυντή καθώς και για την έλλειψη ενημέρωσης στο σώμα, σχετικά με τα στοιχεία που διέπουν την λειτουργία του θεάτρου.

-Advertisement-

Η αρμόδια αντιδήμαρχος κ. Αργύρη από την πλευρά της αναφέρθηκε στην καλλιτεχνική προσφορά του ΔΗΠΕΘΕ, κάτι που όμως δεν αφορούσε τις τοποθετήσεις της αντιπολίτευσης.

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

Το ρεπορτάζ του LamiaNow

Η πρόσφατη ακύρωση από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση, των οικονομικών καταστάσεων και ελέγχου έτους 2016 του ΔΗΠΕΘΕ Ρούμελης, φαίνεται πως είναι μόνο η αρχή του παγόβουνου.

- Advertisement -

Συνεδριάσεις που γίνονται με οριακή πλειοψηφία, αναπληρωματικά μέλη που δεν έχουν κληθεί ποτέ να συμμετέχουν έστω για ενημέρωση, αποφάσεις που λαμβάνονται τηλεφωνικά…

Σύμφωνα με τους καλά γνωρίζοντες, στα εσωτερικά του ΔΗΠΕΘΕ, έχει διαμορφωθεί στο ΔΣ ένας «σκληρός πυρήνας» δύο μελών. Η υπερ-συγκέντρωση εξουσίας και οι αποφάσεις που λαμβάνονται ακόμη και τηλεφωνικά, παρακάμπτοντας το υπόλοιπο συμβούλιο, έχουν προκαλέσει αντιδράσεις τακτικών μελών που ήδη έχουν εκφράσει την πρόθεσή τους να παραιτηθούν αν δεν πάψει ο ρόλος τους να είναι διακοσμητικός.

-Advertisement-
=Advertisement=

Μία ακόμη ένδειξη της «κλειστού τύπου» διοίκησης, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές είναι η  κενή θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή.

Η εκδοχή ότι γίνεται για οικονομικούς λόγους και για να μην επιβαρυνθούν τα οικονομικά του ΔΗΠΕΘΕ είναι μια εξήγηση που σύμφωνα με τους γνωρίζοντες, μοιάζει περισσότερο σαν δικαιολογία, παρά σαν αιτιολογία.

Έτσι τα τελευταία τρία χρόνια το ΔΗΠΕΘΕ, παραμένει ακέφαλο. Να σημειωθεί ότι θεσμικά ο ρόλος του καλλιτεχνικού διευθυντή δεν αφορά μόνο στην καλλιτεχνική του σφραγίδα και στην κατάρτιση του δραματολογίου αλλά έχει τον πρώτο λόγο στα διοικητικά και οικονομικά του θεάτρου.

Όλα αυτά σε συνδυασμό με την γενικότερη απαξίωση του θεσμού των ΔΗΠΕΘΕ από το Υπουργείο Πολιτισμού τα τελευταία χρόνια της βαθιάς κρίσης, έρχονται να διογκώσουν τα προβλήματα. Οι επιχορηγήσεις έχουν πέσει στο ελάχιστο και το μπαλάκι πέφτει πια στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Το όραμα της Μελίνας Μερκούρη, που εμπνεύστηκε και δημιούργησε τα ΔΗΠΕΘΕ ήταν Θέατρα ανοιχτά στην κοινωνία, σε κάθε άκρη της ελληνικής περιφέρειας. Ας ανοίξουν οι πόρτες, ας μην πέσει η αυλαία…

6Ψ1ΤΟΡ10-Η3Τ
Share This Article
1 Comment
  • Κυρία Αντωνίου και κύριε Στασίνε βάλατε πλάτη αν θυμάστε καλά για να εκλεγούν την δεύτερη Κυριακή οι ανύπαρκτοι…είναι αργά πια,το 32% το κάνατε οι δύο σας 53% όποτε μην μιλάτε καθόλου!!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *