Η Cosworth αποφάσισε να μην κυνηγήσει την είσοδό της ως προμηθεύτρια κινητήρων στην F1 το 2017, καθώς τα υψηλά κόστη δεν θα δικαιολογούσαν έναν πρόγραμμα εξέλιξης.
Το σημείο «κλειδί» στην εν λόγω απόφαση είναι ότι η βρετανική εταιρία πρέπει να ξεκινήσει την κατασκευή ενός κινητήρα των τωρινών προδιαγραφών από το μηδέν, σε αντίθεση με άλλες γνωστές εταιρίες που έχουν δηλώσει ενδιαφέρον όπως η Ilmor και η AER, που διαθέτουν σε IndyCar και LMP1 αντίστοιχα κινητήρες που θα μπορούσαν να αποτελέσουν καλούπι και για την F1.
Ο συνιδιοκτήτης της Cosworth, Kevin Kalkhoven, δήλωσε στο motorsport.com: «Εξετάσαμε το ζήτημα και είδαμε ποιοί θα μπορούσαν να είναι οι πιθανοί πελάτες μας.»
«Και η απάντηση ήταν η Red Bull, καθώς δεν έχουν κάποιο μακροπρόθεσμο συμβόλαιο για προμήθεια μονάδων ισχύος.»
«Οικονομικά δεν μας συμφέρει. Θα κόστιζε περίπου €28.5 εκ. για να κατασκευάσουμε έναν κινητήρα από το μηδέν, με όσα αυτό συνεπάγεται. Θα πρέπει να πληρώσουμε και για την υποστήριξη μέσα στην πίστα, επίσης.»
«Θα μπορούσαμε να το κάνουμε, αλλά η εταιρία είναι πολύ απασχολημένη αυτή τη στιγμή, και το να κάνει μία επένδυση που μπορεί να προκαλέσει και ζημιά δεν είναι στα πλάνα μας.»
«Οπότε, αρνηθήκαμε ευγενικά την ευκαιρία να χάσουμε χρήματα!»
Τέλος, ο Kalkhoven κατανοεί πως θα είναι δύσκολο για την FIA να φέρει σε μία ισορροπία τους V6 υβριδικούς κινητήρες: «Το πώς θα μπορούσαν να φέρουν μία ισορροπία ανάμεσα σε δύο μορφές κινητήρων είναι πραγματικά δύσκολο.»