Σύμφωνα με το επιχειρησιακό πλάνο της ΔΕΗ οι αυξήσεις στους λογαριασμούς είναι επί της ουσίας μονόδρομος.
Σύμφωνα με το euro2day στο επιχειρησιακό πλάνο περιλαμβάνονται από επιπλέον χρεώσεις ως αυξήσεις μέσω ενοποίησης των σημερινών κλιμακίων, αλλά και μείωση στην έκπτωση για όσους πληρώνουν εμπρόθεσμα τον λογαριασμό τους. 
Αναλυτικά το επιχειρησιακό πλάνο προτείνει:
1. Την επιβολής χρέωσης σε όσους πελάτες επιθυμούν την αποστολή των λογαριασμών τους σε έντυπη μορφή.
2. Τη μείωση του ποσοστού έκπτωσης σε όσους πελάτες πληρώνουν εντός προθεσμίας τους λογαριασμούς ρεύματος.
3. Τη συγχώνευση κλιμακίων κατανάλωσης. Σε τέτοιες περιπτώσεις συνήθως προκύπτουν αυξήσεις για συγκεκριμένες κατηγορίες καταναλωτών.
4. Την αύξηση του παγίου που πληρώνουν οι πελάτες της ή την καθιέρωση ρήτρας Οριακής Τιμής Συστήματος. Τον τελευταίο όρο τον έχουν συμπεριλάβει οι εναλλακτικοί προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας στις συμβάσεις τους με τους καταναλωτές. Οπότε, όταν η ΟΤΣ υπερβαίνει συγκεκριμένα όρια, το κόστος μετακυλίεται στους καταναλωτές.
Δεν είναι όμως μόνο αυτά τα σενάρια που οδηγούν σε αύξηση του λογαριασμού ρεύματος για νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι θα πληρώσουν οι πελάτες της ΔΕΗ το κόστος των δικαιωμάτων CO2, ενώ η επιχείρηση συνεχίζει να διεκδικεί από το κράτος περίπου 370 εκατομμύρια ευρώ από τις χρεώσεις Υπηρεσιών Κοινής Ωφέλειας (ΥΚΩ).
Πηγή: euro2day

Σημείωση: Τα σχόλια που εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα αποτελούν προσωπικές απόψεις των χρηστών που τα δημοσίευσαν και δεν εκφράζουν απαραίτητα τις θέσεις ή απόψεις του Lamianow.gr.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, σχόλια που έχουν διατυπωθεί δημόσια σε κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα, όταν έχουν δημοσιευθεί κάτω από σχετικές αναρτήσεις του ίδιου άρθρου. Το Lamianow.gr δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο αυτών των σχολίων.
Αν κάποιο σχόλιο θεωρείτε ότι παραβιάζει δικαιώματα, είναι προσβλητικό ή έχει αποσυρθεί από την αρχική του πηγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο lamianow.gr@gmail.com για την άμεση αφαίρεσή του.