Χρήστος Σπίρτζης: Επί ΣΥΡΙΖΑ τα τρένα ήταν ασφαλή – «Άθλια» η σύμβαση 717

Lamianow.gr
By Lamianow.gr Add a Comment
3 Min Read

Επί ΣΥΡΙΖΑ τα τρένα ήταν ασφαλή, σημειώνει ο Χρήστος Σπίρτζης με αφορμή το δυστύχημα στα Τέμπη – Ο πρώην υπουργός χαρακτήρισε την περιβόητη σύμβαση 717 ως «άθλια», ενώ ξεκαθάρισε ότι δεν έχει λόγο να κρύβεται – «Την ώρα που σπαράζουν μανάδες και πατεράδες δεν μπορώ να βγαίνω στα κανάλια με τον Άδωνι Γεωργιάδη για να κάνουμε καυγά»

-Advertisement-

«Επί θητείας μου τα τρένα ήταν ασφαλή, δείτε το τραμ που είχε σταματήσει η λειτουργία του όταν τέθηκε ζήτημα ασφαλείας». Αυτό σημείωσε μεταξύ άλλων ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑΧρήστος Σπίρτζης, με αφορμή το δυστύχημα στα Τέμπη, σημειώνοντας ότι η περιβόητη σύμβαση 717 ήταν «άθλια» και για αυτό η τότε κυβέρνηση προχώρησε σε συμπληρωματική.

Μιλώντας στην εκπομπή του ΣΚΑΪ «Αταίριαστοι», o κ. Σπίρτζης κατηγόρησε την κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας για ολιγωρία, ενώ τόνισε ότι δεν κρυβόταν τόσο καιρό. «Την ώρα που σπαράζουν μανάδες και πατεράδες δεν μπορώ να βγαίνω στα κανάλια με τον Άδωνι Γεωργιάδη για να κάνουμε καυγά», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Σπίρτζης σημειώνοντας ότι δεν είχε κανέναν λόγο για να κρυφτεί, δεδομένου ότι εμφανίστηκε για πρώτη φορά μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

-Advertisement-
=Advertisement=

«Το όλοι φταίμε δεν ισχύει», υπογράμμισε ακόμα ο Χρήστος Σπίρτζης, τονίζοντας ότι η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και ο ίδιος δεν ευθύνονται. Αντίθετα υπογράμμισε ότι ο ΟΣΕ την περίοδο 2015-2019 είχε 1.200 άτομα προσωπικό, ενώ οι σταθμάρχες ήταν 25 ενώ τώρα μόλις 10, μεταξύ των οποίων και ο μοιραίος σταθμάρχης. Μάλιστα, ο κ. Σπίρτζης επισήμανε ότι την τελευταία τετραετία κατέρρευσε το σύστημα του ΟΣΕ, ενώ επί υπουργίας του βρισκόταν σε λειτουργία το παλιό σύστημα ασφαλείας με σηματοδότηση στη Λάρισα, με το έργο να είναι ολοκληρωμένο κατά 68%, ενώ από το Πλατύ μέχρι και τη Θεσσαλονίκη το έργο ήταν ολοκληρωμένο σε ποσοστό 95%. 

- Advertisement -

Μάλιστα, ο πρώην υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ σημείωσε ότι παλαιότερα υπήρχε και δευτεροβάθμιο σύστημα παρακολούθησης στην Καρόλου, πέραν των τοπικών συστημάτων παρακολούθησης των τρένων, κάτι το οποίο έπαψε να λειτουργεί τα τελευταία χρόνια. Στο ίδιο πλαίσιο, ο Χρήστος Σπίρτζης επισήμανε ότι όσο ήταν υπουργός, στη Λάρισα βρίσκονταν πάντοτε δύο σταθμάρχες στη βάρδια, ενώ, κατά τη διάρκεια της νύχτας, όταν υπήρχε μικρή κίνηση αμαξοστοιχιών, βρισκόταν στο πόστο ένας σταθμάρχης, αλλά έμπειρος. Μάλιστα, ο βουλευτής της αξιωματικής αντιπολίτευσης άφησε αιχμές για το ότι η συμπληρωματική σύμβαση που είχε έτοιμη και παρέδωσε ο ΣΥΡΙΖΑ στη ΝΔ δεν υπογράφτηκε τον Δεκέμβριο 2019, αλλά αυτό έγινε μόλις το 2021.

reader.gr

Share This Article
Follow:
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *