Ζευγάρι τουριστών που είχε έρθει για διακοπές στα Χανιά ” φέσωσε” ξενοδόχο γιατί δεν τους άρεσε ο δρόμος!
Σύμφωνα με καταγγελία επιχειρηματία του τουρισμού από τον Αποκόρωνα στο zarpanews.gr , πρόκειται για ένα ζευγάρι Ελλήνων από τη Νότια Αφρική, το οποίο μόλις έφτασε στο κατάλυμα ανακάλυψε πως δεν του αρέσει τελικά η περιοχή ακόμη και ο δρόμος …
Όλα τους έφταιγαν και έτσι αποφάσισαν να “την κάνουν” χωρίς να πληρώσουν τα απαιτούμενα.
Μάλιστα έγιναν καπνός, χωρίς πρώτα να μιλήσουν με τον ξενοδόχο για να βρουν μια λύση και προκειμένου να μείνουν κατά κάποιο τρόπο ευχαριστημένοι κατά τη διαμονή τους.
Η διαμονή τους κόστιζε 1500 ευρώ αλλά δεν έδωσαν ευρώ και μάλιστα ακύρωσαν και την πιστωτική τους για να μη γίνει η κράτηση των ακυρωτικών τελών!
Παρά το γεγονός ότι ο επιχειρηματίας επικοινώνησε με την τουριστική αστυνομία του νομού, δεν κατάφερε τελικά να βγάλει άκρη, γιατί όπως καταγγέλει ο ίδιος, το συγκεκριμένο τμήμα υπολειτουργεί.
Αναλυτικά η καταγγελία του επιχειρηματία:
” Θα ήθελα να σας ενημερώσω για ένα περιστατικό που συνέβη στην τουριστική μας μονάδα και το οποίο κατά τη γνώμη μας αναδεικνύει την ανεπάρκεια της τουριστικής αστυνομίας ώς προς τις υπηρεσίες που μπορεί ή της επιτρέπεται να προσφέρει.
Είμαι ιδιοκτήτης μιας από τις καλύτερες για όλο το νομό, σύμφωνα με τις κριτικές σε σχετικές σελίδες αξιολόγησης, μονάδες παραδοσιακών τουριστικών κατοικιών σε ημιορεινή περιοχή του δήμου Αποκορώνου.
Πρόσφατα πελάτης μας, το ονοματεπώνυμο και τηλέφωνο του οποίου είναι στη διάθεση σας, ακριβώς με την άφιξή του διαμαρτυρήθηκε έντονα για την ποιότητα και την επικινδυνότητα του οδικού δικτύου μέχρι τη μονάδα μας και γενικότερα της ευρύτερης περιοχής. Τόση ήταν η δυσαρέσκεια και ο φόβος του (υπερβολικός και αδικαιολόγητος κατά την άποψή μας, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι το οδικό δίκτυο δε χρήζει βελτίωσης) που θέλησε να αναζητήσει αλλού κατάλυμμα και έτσι αποχώρησε.
Γνωρίζοντας προφανώς ότι σύμφωνα με την ακυρωτική πολιτική της κράτησης του, θα χρεωνόταν με το συνολικό ποσό της κράτησης, φρόντισε πριν την αναχώρηση του να μπλοκάρει την πιστωτική κάρτα που είχε δώσει σαν εγγύηση στο τουριστικό γραφείο που έκανε την κράτηση και έτσι ήταν αδύνατη η χρέωση των ακυρωτικών.
Έφυγε δε από τη μονάδα σχεδόν κρυφά χωρίς να περιμένει να συναντηθεί με τον ιδιοκτήτη, αντίθετα με αυτά που ελεγε στο προσωπικό που τον υποδέχτηκε.
Έτσι αναγκάστηκα να επικοινωνήσω με την τουριστική αστυνομία Χανίων προκειμένου να ζητήσω τη συνδρομή τους.
Αφού τους εξιστόρησα τα γεγονότα, τους ζήτησα να επικοινωνήσουν με τα γραφεία ενοικιάσεως αυτοκινήτων στο αεροδρόμιο ώστε να βρούμε τα πλήρη στοιχεία του πελάτη και να μπορέσουμε να τον εντοπίσουμε έστω και κατά το τέλος των διακοπών του όταν θα επέστρεφε το αυτοκίνητο, πράγμα που μου αρνήθηκαν με την αιτιολογία ότι υπάρχουν δεκάδες τέτοια γραφεία.
Ίσως αν ήξερα από ποιο γραφείο έκανε την ενοικίαση τότε εκείνοι θα επικοινωνούσαν μαζί του.
Μετά από αυτό, τους ζήτησα να καλέσουν τον πελάτη στο κινητό του τηλέφωνο και να τον ενημερώσουν για την παρανομία που έκανε, τις συνέπειες που αυτό μπορεί να έχει και να τους κάνουν τις ανάλογες συστάσεις, αφού στις δικές μου κλήσεις ο πελάτης δεν απαντά ή προωθεί την κλήση μου σε τηλεφωνητή.
Η απίστευτη απάντηση που έλαβα είναι ότι ΔΕΝ μπορούν να καλέσουν υπεραστικά και δη κινητά άλλων χωρών γιατι η υπηρεσία τους έχει κλειδώσει υπεραστικές κλήσεις. Η διαμαρτυρία μου ότι είναι Τουριστική Αστυνομία και συχνά θα είναι ανάγκη να κάνουν τέτοια τηλεφωνήματα, θεωρήθηκε υπερβολική, προσπαθώντας μάλιστα να με πείσουν ότι θα ήταν αφύσικο να καλούν σε χώρες του εξωτερικού.
Απίστευτο!!!! η αστυνομία που ασχολείται με τον τουρισμό ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ή δεν επιτρέπεται με τον ένα ή τον άλλο τρόπο να επικοινωνεί με τουρίστες και μάλιστα με αυτούς που παρανομούν.
Εν τέλει από που θα βρω εγώ και ο κάθε συνάδελφος ξενοδόχος το δίκιο του, αν όχι από την αρμόδια υπηρεσία; Ποιος είναι εκεί για να μας βοηθήσει στις δυσκολίες όταν μάλιστα έχουμε δίκιο; ”