Μπάρες δημητριακών με πρωτεΐνη αρακά και υπογραφή του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας – Στην αγορά από το 2026

Lamianow.gr
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
3 Min Read

Μπάρες δημητριακών με πρωτεΐνη αρακά, που θα διατεθούν στην αγορά το 2026 ως εναλλακτική πηγή πρωτεΐνης είναι το αποτέλεσμα της συνεργασίας μετά των Εργαστηρίων CEL (Consumer Engagement Labs), του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και της τοπικής επιχείρησης Sia Bars.

-Advertisement-
ΚΤΕΛ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ

Οι τρεις φορείς ένωσαν τις δυνάμεις τους για τη δημιουργία βιώσιμων και καινοτόμων προϊόντων που ανταποκρίνονται πιο στοχευμένα στις ανάγκες των καταναλωτών. Από τα προϊόντα των CEL εργαστήριων προκρίθηκαν οι μπάρες δημητριακών με πρωτεΐνη αρακά τα οποία θα διατεθούν στην αγορά από την Sia Bars το 2026.

Τα CEL Εργαστήρια «έτρεξαν» τον Μάιο και τον Ιούνιο του 2025 στο πλαίσιο των κοινωνικών προκλήσεων του EIT Food, που συνδέονται με τη στοχευμένη διατροφή και τη χρήση εναλλακτικών πηγών πρωτεΐνης. Συντονιστές των Εργαστηρίων ήταν το επιστημονικό προσωπικό του Τμήματος Γεωπονίας Ιχθυολογίας και Υδάτινου Περιβάλλοντος , με επικεφαλής την δρ. Φωτεινή Φ. Παρλαπάνη, που επιλέχθηκε να συμμετάσχει στο ερευνητικό πρόγραμμα για την εφαρμογή των Εργαστηρίων CEL.

Η επιλογή έγινε ύστερα από ανοιχτή πρόσκληση του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Καινοτομίας και Τεχνολογίας για τα Τρόφιμα (EIT Food, European Institute of Innovation and Technology for Food) – με την ΕΙΤ να είναι η μεγαλύτερη και η πιο δυναμική πρωτοβουλία καινοτομίας αγροδιατροφής παγκοσμίως, χρηματοδοτούμενη από το πρόγραμμα-πλαίσιο Horizon Europe.

-Advertisement-
ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ

Τα Εργαστήρια CEL ενθαρρύνουν τους εμπλεκόμενους οργανισμούς και εταιρείες να εισαγάγουν στην αγορά νέα προϊόντα διατροφής και να τονώσουν τη συνεργασία μεταξύ νεοφυών επιχειρήσεων, ερευνητικών ιδρυμάτων και εταιρειών τροφίμων. Πιο συγκεκριμένα, ευαισθητοποιούν τους φορείς του οικοσυστήματος τροφίμων, καθιερώνοντας διάλογο με ομάδες καταναλωτών, προσφέροντάς τους την ευκαιρία να προτείνουν ιδέες για νέα προϊόντα που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες τους.

Μεθοδολογία

Η μεθοδολογία των Εργαστηρίων CEL βασίζεται σε τεχνικές ψυχολογίας που εφαρμόζονται σε δημιουργικές συνεδρίες για την ανάπτυξη νέων προϊόντων και τροφίμων. Οι συνεδρίες είναι διαδραστικές και ελκυστικές, δίνοντας τη δυνατότητα σε απλούς καταναλωτές να τροποποιήσουν τα χαρακτηριστικά των προτιμώμενων τροφών τους, να αναπτύξουν συνδυασμούς χαρακτηριστικών και πλεονεκτημάτων, καθώς και να αναθεωρήσουν προσεγγίσεις στις διατροφικές ανάγκες τους.

Τα Εργαστήρια CEL δίνουν μεγάλη έμφαση στη διάδοση και αξιοποίηση των αποτελεσμάτων τους και προωθούν την κατανόηση των αναγκών των καταναλωτών μεταξύ των παραγωγών τροφίμων σε διάφορες χώρες της ΕΕ, ενθαρρύνοντας την ανάπτυξη ειδικών προϊόντων.

πηγή taxydromos.gr

Share This Article
Follow:
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *