Tην «εμπλοκή» τους στον τομέα των σουπερ μάρκετ, σκέφτεται η διοίκηση του Jumbo, εκμεταλλευόμενη το μέγεθος των καταστημάτων της, αλλά και το γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια ο τομέας του παιχνιδιού, μέσω του οποίου έγιναν τα Jumbo γνωστά στους καταναλωτές, έχει περιοριστεί σημαντικά.
Σήμερα σε ένα κατάστημα Jumbo ο καταναλωτής μπορεί να βρει τα πάντα για το σπίτι, ενώ σημαντικό ποσοστό αντιπροσωπεύει ο κλάδος των εποχιακών ειδών (χριστουγεννιάτικα είδη, αποκριάτικα είδη, καλοκαιρινά είδη κ.λπ.). Παράλληλα ο καταναλωτής μπορεί να βρει, σήμερα, σε ένα κατάστημα Jumbo, είδη καθαρισμού, αλλά και προϊόντα προσωπικής υγιεινής.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η διοίκηση του Jumbo δεν θα δυσκολευθεί να μετατρέψει τα καταστημάτων της αλυσίδας σε super market αφού το μόνο που μένει ουσιαστικά να εντάξει είναι ο τομέας του φαγητού και των ποτών (αλκοολούχων και μη).
Σε αυτό το σημείο, αξίζει να σημειωθεί η συνεργασία που διατηρεί η Jumbo με τον Νίκο Βερόπουλο στα Βαλκάνια…
Πηγή: tro-ma-ktiko.blogspot.gr

Σημείωση: Τα σχόλια που εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα αποτελούν προσωπικές απόψεις των χρηστών που τα δημοσίευσαν και δεν εκφράζουν απαραίτητα τις θέσεις ή απόψεις του Lamianow.gr.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, σχόλια που έχουν διατυπωθεί δημόσια σε κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα, όταν έχουν δημοσιευθεί κάτω από σχετικές αναρτήσεις του ίδιου άρθρου. Το Lamianow.gr δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο αυτών των σχολίων.
Αν κάποιο σχόλιο θεωρείτε ότι παραβιάζει δικαιώματα, είναι προσβλητικό ή έχει αποσυρθεί από την αρχική του πηγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο lamianow.gr@gmail.com για την άμεση αφαίρεσή του.