«Ατρόμητο σινεμά με αυτοπεποίθηση»: πρώτη θετική κριτική για το «Suntan» του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου!

Δήμητρα Γιωτίδου
By Δήμητρα Γιωτίδου Add a Comment
2 Min Read

Η τρίτη ταινία του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου («Wasted Youth»), με πρωταγωνιστές τον Μάκη Παπαδημητρίου και την Έλλη Τρίνγκου, θα κάνει πρεμιέρα αύριο στο φεστιβάλ του Ρότερνταμ και η κριτική που της αφιερώνει η ScreenDaily, αποδεικνύει ότι το ελληνικό σινεμά, εξακολουθεί να ενδιαφέρει πάρα πολύ.

-Advertisement-

Πρόκειται για την ιστορία ενός άνδρα σε κρίση μέσης ηλικίας, που ερωτεύεται ακραία και σταδιακά χάνει όλο τον αυτοσεβασμό του. Εδώ έχουμε να κάνουμε με μια βαθιά εξέταση της φύσης της ερωτικής εμμονής που οδηγεί σε ολέθρια αποτελέσματα.

Σύμφωνα με την ScreenDaily, υποβόσκει ένα αίσθημα καταπιεστικού, υποδόριου τρόμου στον επιδέξιο τρόπο με τον οποίο γίνεται η αποδόμηση του κεντρικού χαρακτήρα, μετατρέποντας το «Suntan» σε μια σκληρή εμπειρία παρακολούθησης.

«Αυτό είναι ατρόμητο σινεμά με αυτοπεποίθηση, που, παρά το γεγονός ότι οδηγείται σε μια μάλλον προβλέψιμη κλιμάκωση, καταφέρνει να μας δείξει πράγματα που δεν είχαμε ξαναδεί ?ή δεν θέλαμε να δούμε-στο παρελθόν. Ένα απ’ τα, όχι λιγότερο ενοχλητικά, είναι ένα υπερβολικά κοντινό πλάνο μιας γλώσσας που γλύφει έναν βολβό ματιού», τονίζει η κριτική της ScreenDaily.

Εντοπίζοντας ομοιότητες στον τόνο και την ατμόσφαιρα (όχι απαραίτητα στο περιεχόμενο, αφού εδώ υπάρχουν νύξεις στον πανσεξουαλισμό κι όχι στην ομοφυλοφιλία), με το «Stranger by the Lake» του Αλέν Γκιροντί, ο κριτικός της ScreenDaily εικάζει ότι το φιλμ έχει πιθανότητες να εξασφαλίσει το ?έστω περιορισμένο- κοινό του.

Διαβάζουμε ακόμα ότι: «Το φιλμ διασφαλίζει μια θέση για τον Παπαδημητρόπουλο, δίπλα στον Γιώργο Λάνθιμο, τον Αλέξανδρο Αβρανά και την Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη, στη λίστα με τα ανερχόμενα κινηματογραφικά ταλέντα από την Ελλάδα. Δεδομένης της πολύ υψηλής ποιότητας που έχει η δουλειά που έγινε πίσω από τις κάμερες, αλλά και της προκλητικής φύσης του υλικού, το φεστιβαλικό ενδιαφέρον μπορεί να θεωρείται δεδομένο».

Άρα έχουν κατηγοριοποιήσει την ταινία ως ακόμα ένα δείγμα του greek weird cinema. Μένει να δούμε αν κάτι τέτοιο ισχύει, πάντως στο εξωτερικό υποδέχονται με ενθουσιασμό οτιδήποτε εμπίπτει στην συγκεκριμένη κατηγορία.

 

ΠΗΓΗ

Share This Article
Leave a Comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *