Η παγκόσμια ομοσπονδία αποφάσισε να μην τοποθετηθεί το προστατευτικό Halo στα μονοθέσια στο επόμενο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Όπως ανακοίνωσε η FIA, το προστατευτικό θα μπει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2018 και μέχρι τότε θα πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες βελτιώσεις, έτσι ώστε να προστατεύονται οι πιλότοι, από πιθανά ατυχήματα.
Χαρακτηριστικά, η παγκόσμια ομοσπονδία τόνισε για το συγκεκριμένο θέμα: «Το στρατηγικό γκρουπ συμφώνησε παμψηφεί ότι το 2018 θα δούμε την εισαγωγή του προστατευτικού στο cockpit για μονοθέσια της Formula 1 ώστε να αυξήσει την ασφάλεια των πιλότων. Αποφασίστηκε ότι, λόγω του σχετικά σύντομου χρονικού διαστήματος μέχρι την έναρξη του 2017, θα είμαστε σε θέση να χρησιμοποιήσουμε το υπόλοιπο χρόνο και την αρχή της άλλης σεζόν για να εξετάσουμε όλες τις επιλογές για να πάρουμε την τελική απόφαση. Οι δοκιμές θα περιλαμβάνουν πολλαπλά τεστ στην πίστα με το σύστημα Halo για το υπόλοιπο της σεζόν και στην αρχή της χρονιάς του 2017. Καθώς το Halo είναι μέχρι στιγμής η προνομιούχος επιλογή, καθώς παρέχει την ευρύτερη λύση μέχρι σήμερα, η συναπόφαση του στρατηγικού γκρουπ ήταν να γίνουν άλλο ένα χρόνο βελτιώσεων για να υπάρξει μια πιο ολοκληρωμένη λύση. Το Halo παραμένει η πιο δυνατή επιλογή για εισαγωγή το 2018».
Επίσης, η παγκόσμια ομοσπονδία αναφέρθηκε και στο θέμα των ενδοεπικοινωνιών: «Μετά από αίτημα των ομάδων και τα εμπορικά δικαιώματα κατόχου, η FIA συμφώνησε να υιοθετήσει μια πιο ελεύθερη προσέγγιση στην ερμηνεία του άρθρου 27.1. Με εξαίρεση την περίοδο από την αρχή του γύρου σχηματισμού και την αρχή του αγώνα, δεν θα υπάρχουν περιορισμοί στα μηνύματα της ομάδας στους οδηγούς είτε από την ενδοεπικοινωνία είτε από τον πίνακα. Αυτή η προσέγγιση στοχεύει στο βελτιωμένο περιεχόμενο στους φιλάθλους και και τους θεατές, καθώς οι ομάδες θα υποχρεωθούν τώρα να παράσχουν εμπορικά δικαιώματα με απεριόριστη πρόσβαση σε ραδιοφωνικά μηνύματα τους ανά πάσα στιγμή όταν τα αυτοκίνητά τους είναι έξω από το γκαράζ».