Ενω η Κυβέρνηση μελετάει διάφορα σενάρια για τα Τέλη Κυκλοφορίας του 2018, η… τρέλα των συνεχών αλλαγών των τελευταίων ετών, με την ανασφάλεια των κατόχων αλλά και των υποψηφίων αγοραστών…
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ
…να είναι έντονη κάθε τέτοια εποχή, αλλά και η επιμονή της Τρόικας να μην αλλάξουν πάλι τα τέλη, οδηγεί τη Κυβέρνηση στο να μην κάνει τίποτα. Τουλάχιστον αυτό αναφέρουν οι τελευταίες πληροφορίες μας.
Όμως, επειδή το “μείγμα” των αυτοκινήτων αλλάζει, -αργά μεν σταθερά δε- και τα καινούργια αυτοκίνητα που μπαίνουν στο στόλο πληρώνουν πολύ λιγότερα τέλη απο τα παλαιότερης κυκλοφορίας, υπάρχει ο φόβος να δημιουργηθεί μία στέρηση στα έσοδα, απο τα αναμενόμενα.
Συνάμα υπάρχει η δεδομένη εκτίμηση οτι όσοι έχουν καταθέσει τις πινακίδες τους στην εφορία, δεν αναμένεται να της πάρουν πίσω, πληρώνοντας τα τέλη τους, τουλάχιστον με τα σημερινά οικονομικά δεδομένα, εκτός βέβαια αν εφαρμοστούν κάποια αντικίνητρα… Παράλληλα, κάθε τέτοια εποχή, με την ευκαιρία των τελών κυκλοφορίας, η Κυβέρνηση προσδοκά να εισπράξει ένα μεγαλύτερο ποσό, κλείνοντας έτσι μέρος απο την τρύπα των εσόδων που προβλέπει ο προϋπολογισμός…
Για όλα τα παραπάνω, μία αύξηση των τελών κυκλοφορίας θα ήταν ότι πρέπει για την Κυβέρνηση. Ομως η άρνηση των δανειστών σε κάτι τέτοιο, φέρνει και πάλι το σχέδιο αύξησης του φόρου των καυσίμων κίνησης (αρχικά σε βενζίνη, πετρέλαιο), το οποίο μάλιστα αναμένεται να επιβληθεί μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2017…
Με αυτόν τον τρόπο και η κυβέρνηση θα βάλει χρήματα στα ταμεία (και πολλά μάλιστα) και παράλληλα ικανοποιείται το πάγιο αίτημα, η επιβάρυνση στους κατόχους των αυτοκινήτων να γίνεται ανάλογα με τη χρήση του αυτοκινήτου και και όχι απλά με την κατοχή. Δηλαδή, όσα περισσότερα χιλιόμετρα κάνει τόσο μεγαλύτερη επιβάρυνση θα έχει.
Το θέμα βέβαια είναι οτι όταν αυξάνονται τα καύσιμα στις μεταφορές, αυξάνονται τα πάντα και κυρίως τα αγαθά πρώτης ανάγκης.
πηγή newsauto