Απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών σε εθνικές οδούς και επαρχιακό οδικό δίκτυο [εικόνες]

lamianow
By lamianow Add a Comment
2 Min Read

Την απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων σε μεγάλο μέρος του εθνικού και επαρχιακού οδικού δικτύου επιβάλλει απόφαση του υπουργείου Μεταφορών.

-Advertisement-

Το ΦΕΚ της απόφασης του Χρ. Σπίρτζη, δημοσιεύθηκε σήμερα στη Διαύγεια. Οπως αναφέρει, η απαγόρευση ισχύει για «το οδικό δίκτυο που χρησιμοποιείται παραπλεύρως και εναλλακτικά των αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας» και γίνεται «για λόγους οδικής ασφάλειας, προστασίας της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας των χρηστών των οδών αυτών καθώς και την αποτροπή της επιβάρυνσης και υποβάθμισης του εγγύς οικιστικού περιβάλλοντος, όπως και της έντονης καταπόνησης και ταχείας φθοράς του οδοστρώματος του οδικού δικτύου».

Στην απόφαση περιλαμβάνονται 111 τμήματα εθνικών οδών νέων και παλαιών, παράπλευρες οδοί και τμήματα του επαρχιακού οδικού δικτύου. Περιλαμβάνονται, μάλιστα, και τμήματα δρόμων μέσα στην Αττική και τη Θεσσαλονίκη.

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpgΧάρτης απαγόρευσης φορτηγών Αθήνα

- Advertisement -

Για παράδειγμα στη βόρεια είσοδο/έξοδο της Αττικής, η απαγόρευση ξεκινά από τον κόμβο Καλυφτάκη και περιλαμβάνει τόσο τον παράδρομο όσο και εσωτερικές διαδρομές μέσα από τον δήμο Κηφισιάς (οδοί Ιλισίων- Ελαιών- Χαριλάου Τρικούπη- Τατοϊου) και Διονύσου (οδός Αγίου Στεφάνου- Αφιδνών).

Η απαγόρευση επεκτείνεται και σε πλήθος λεωφόρων μέσα στην Αθήνα. Για παράδειγμα, στη Δυτική Αττική, η κυκλοφορία φορτηγών απαγορεύεται στη λεωφόρο Δημοκρατίας (από την παλαιά εθνική οδό Αθηνών- Κορίνθου έως το λεωφόρο Φυλής), στη λεωφόρο Φυλής (από τη λεωφόρο Δημοκρατίας έως τη λεωφόρο ΝΑΤΟ) και τη λεωφόρο ΝΑΤΟ (από τη λεωφόρο Φυλής έως την Περιφερειακή Αιγάλεω).

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpgΧάρτης απαγόρευσης φορτηγών Θεσσαλονίκη

Οπως αναφέρει η Καθημερινή, στους παραβάτες οδηγούς θα επιβάλλεται πρόστιμο 1.000 ευρώ, ενώ τα οχήματα θα ακινητοποιούνται.

Στόχος της απαγόρευσης είναι να «ωθήσει» τα φορτηγά στους αυτοκινητόδρομους και να σταματήσει την επιβάρυνση του παρόδιου δικτύου από όσους προσπαθούν να αποφύγουν τα διόδια.

Ωστόσο οι επαγγελματίες του κλάδου τονίζουν ότι αυτό το μέτρο πλήττει ευθέως την ελευθερία μετακίνησης και δημιουργεί πλείστα όσα προβλήματα στις μεταφορές και στις επιχειρήσεις που εξαρτώνται από τους επαγγελματίες.

Πηγή:  iefimerida.gr

Share This Article
Leave a Comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *