Αντίστροφη μέτρηση για το νέο Μητροπολίτη Φθιώτιδας / Ποιος είναι και πότε θα αναλάβει…

Lamianow.gr 4 comments
5 Min Read

Αντίστροφα μετράμε για την εκλογή του νέου Μητροπολίτη Φθιώτιδας και τα τελευταία 24ώρα έχουν φουντώσει οι πληροφορίες για τον αντικαταστάτη του κυρού Νικόλαου. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες  νέος μητροπολίτης Φθιώτιδας θα είναι ο μητροπολίτης Θεσπιών και Πρωτοσύγκελος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Συμεών Βολιώτης. Ο λόγος για έναν εκ των στενότερων συνεργατών του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερωνύμου ή αλλιώς το… δεξί του χέρι. 

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ ημέρα εκλογής του νέου Μητροπολίτη Φθιώτιδας αλλά και των νέων μητροπολιτών Λήμνου και Καλαβρύτων έχει οριστεί η 11 Οκτωβρίου ημέρα Παρασκευή στις 12μμ. Μάλιστα  ο  νέος μητροπολίτης αναμένεται να αναλάβει καθήκοντα περίπου στα μέσα Νοεμβρίου και αφού προηγηθεί η έκδοση σχετικού προεδρικού διατάγματος.

Ποιος είναι ο μητροπολίτης Θεσπιών και Πρωτοσύγκελος της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Συμεών Βολιώτης

Από τις 7 Φεβρουαρίου 2018, η Εκκλησία της Ελλάδος απέκτησε έναν λόγιο και ικανό ιεράρχη, τον Επίσκοπο Θεσπιών κ. Συμεών Βολιώτη, εκ των πλέον στενών και εμπίστων συνεργατών του Μακαριοτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος, κ. Ιερωνύμου.

Ο νέος Επίσκοπος κατείχε και εξακολουθεί να κατέχει την σημαντική και νευραλγική θέση του Πρωτοσυγκέλου της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, πράγμα που σημαίνει ότι ενεργεί κατ’ ανάθεση «αντ’ αυτού» δηλαδή εκ μέρους του Αρχιεπισκόπου. Φέρει τον τίτλο της πάλαι ποτέ διαλαμψάσης ιστορικής Επισκοπής Θεσπιών. Εχει κάνει πολύ καλές σπουδές στη Νομική και τη Θεολογία.
Η εις επίσκοπο χειροτονία του τελέσθηκε υπό του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου Β’ συλλειτουργούντων 31 Αγίων Αρχιερέων στον Ιερό Καθεδρικό Ναό των Αθηνών του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου την Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2018.

Ο Θεοφιλέστατος Επίσκοπος Θεσπιών κ. Συμεών (κατά κόσμο Ιωάννης Βολιώτης) γεννήθηκε στην Κοζάνη στις 9 Μαΐου 1977. Κατάγεται εκ πατρός από τα Ασπρόγεια Νομού Φλώρινας, απόγονος αγωνιστών του ένδοξου Μακεδονικού Αγώνα, και εκ μητρός από την Καστοριά, όπου και περάτωσε τις βασικές σπουδές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Το 1995 εισήχθη με Πανελλήνιες εξετάσεις στο Τμήμα Νομικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης από το οποίο έλαβε το πτυχίο το 1999 με γενικό βαθμό «λίαν καλώς».

Κατόπιν εισήχθη με κατατακτήριες εξετάσεις στο Τμήμα Θεολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης από το οποίο έλαβε το πτυχίο το 2002 με γενικό βαθμό «άριστα».
Επίσης, επί διετία φοίτησε επιτυχώς στο Τμήμα Μεταπτυχιακών Σπουδών της Νομικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στον Τομέα Ιστορίας, Φιλοσοφίας και Κοινωνιολογίας του Δικαίου.

Το 2002 υποστήριξε επιτυχώς την διπλωματική του εργασία στο εκκλησιαστικό δίκαιο στη Νομική Σχολή Θεσσαλονίκης και έλαβε μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης με γενικό βαθμό «άριστα». Υπήρξε μαθητής του μακαριστού Καθηγητού του Εκκλησιαστικού Δικαίου Χαράλαμπου Παπαστάθη.
Το 2002 έγινε δεκτός από τη Γενική Συνέλευση του Τμήματος Θεολογίας ως υποψήφιος Διδάκτωρ στο Τομέα Δογματικής Θεολογίας στο γνωστικό αντικείμενο Ιστορία της Φιλοσοφίας.

Κατέχει πτυχία γλωσσομάθειας για την αγγλική και για την γερμανική γλώσσα.

Επίσης, κατέχει πτυχίο Βυζαντινής Εκκλησιαστικής Μουσικής και τιμητικό δίπλωμα Μουσικοδιδασκάλου Βυζαντινής Μουσικής από το «Αριάνειον Ωδείον» και τιμητικό δίπλωμα Βυζαντινής Εκκλησιαστικής Μουσικής από το Εκκλησιαστικό Ιδρυμα Βυζαντινής και Παραδοσιακής Μουσικής της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών.

Κατέχει τέλος Ευρωπαϊκό Δίπλωμα Κατάρτισης στους Υπολογιστές – ECDL.

Υπηρέτησε πλήρη στρατιωτική θητεία ως έφεδρος υπαξιωματικός στο Σώμα Υλικού Πολέμου.
Ανετράφη πνευματικά υπό του μακαριστού Μητροπολίτου Καστορίας κυρού Γρηγορίου του Γ’. Το 2001 χειροθετήθηκε Αναγνώστης και τον Αύγουστο του 2002 εκάρη Μοναχός από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Καστορίας κ. Σεραφείμ. Κατά την μοναχική του κουρά έλαβε το όνομα Συμεών εις τιμήν και μνήμην του Οσίου Συμεών του Νέου Θεολόγου (εορτή: 12 Οκτωβρίου).
Μέχρι το 2011 εγκαταβίωσε ως μοναχός στην Ιερά Μονή Αγίων Αναργύρων Μελισσοτόπου της Ι.Μ. Καστορίας.

Το 2011 εντάχθηκε στον Ιερό Κλήρο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Αθηνών. Χειροτονήθηκε Διάκονος στο Καθολικό της Ιεράς Μονής Ασωμάτων Πετράκη από τον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Καστορίας κ. Σεραφείμ και Πρεσβύτερος στο Καθολικό της Ιεράς Μονής Αγίου Ιωάννου Θεολόγου Μαζαράκι Βαγίων Βοιωτίας από τον Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο.
Το 2012 έλαβε το οφίκιο του Αρχιμανδρίτη και χειροθετήθηκε Πνευματικός με εντολή του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου από τον Μητροπολίτη Καστορίας κ. Σεραφείμ.

TAGGED:
Share This Article
4 Comments
  • Μετά το 1974, έχει «χαθεί» το πνευματικό στοιχείο για εκλογή όχι μόνο Αρχιερέων, αλλά & απλών Ιερέων.
    Η ευθύνη βαρύνει την Εκκλησία της Ελλάδος, που έχει χάσει την έξωθεν «καλή μαρτυρία».
    Ανέρχονται σε «θρόνους», άνθρωποι άνευροι, «διπλωμάτες», καλών σχέσεων με την πολιτική εξουσία, χωρίς αγωνιστικότητα & πάθος για την εκτέλεση των Επισκοπικών καθηκόντων. Με λίγα λόγια άνθρωποι «χωρίς φόβο Θεού».
    Όσο αναφορά τον Σεβασμιώτατο κ. Συμεών, μου είχε κάνει κάκιστη εντύπωση σε δύο περιπτώσεις, η μία όταν επισκέφθηκε ο Αλέξης τον Ιερώνυμο, βγήκε να τον υποδεχθεί (Αρχιμανδρίτης τότε), χωρίς καλυμμαύχι, χωρίς ράσο & σταυρό Αρχιμανδρίτη, ενώ αγκάλιασε ως φίλος τον Αλέξη. Επίσης, Μ. Παρασκευή (2018) στον Ι. Μ. Ναό Αθηνών, δίπλα στον κ. Ιερώνυμο, χαμογελούσε προς τους Επισήμους, πριν την περιφορά του Επιταφίου.

    Η εκλογή Αρχιερέως είναι σημαντικότατη για την Εκκλησία, έχει μυστικότητα & προσευχή, η επιλογή δε, όχι μέσω γνωριμιών, πτυχίων, ξένων γλωσσών, αλλά από το πνευματικό έργο του Αρχιμανδρίτη στην επαρχία του…

    Ο Άγιος Σπυρίδων ο Θαυματουργός, βοσκός ήταν & άλλοι πολλοί…

  • Οι ασφαλείς πληροφορίες λένε ότι ο νέος Επίσκοπος Φθιώτιδος θα είναι (!!!) ο κ. Συμεών! Δηλαδή είναι σίγουρο αφού είναι το δεξί χέρι του Αρχιεπισκόπου! Άρα προς τι η ψηφοφορία των Ιεραρχών; Άρα πόσο μυστική είναι αυτή η ψηφοφορία; Από πού προέρχονται όλα αυτά τα δημοσιεύματα σε όλα τα τοπικά site τα οποία είναι ίδια σε περιεχόμενο και ενθρονίζουν στην πραγματικότητα το συγκεκριμένο πρόσωπο; Μήπως θα πρέπει να πάρει θέση η Αρχιεπισκοπή για το όλο θέμα ή μήπως δεν χρειάζεται αφού μιλάμε για ταυτοπροσωπία;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Exit mobile version