«Η προάσπιση των νομίμων δικαιωμάτων των εργαζομένων αποτελεί παγίως πρώτη προτεραιότητα για τον ΔΕΔΔΗΕ, ο οποίος έχει προβεί από την πρώτη στιγμή σε όλες τις απαιτούμενες ενέργειες για τη στήριξη των τεχνικών του που δέχθηκαν πρωτοφανή βάναυση επίθεση από καταναλωτή, την Πέμπτη 18 Αυγούστου 2016, στη Ζάκυνθο».
Αυτό αναφέρει ο ΔΕΔΔΗΕ σε σημερινή ανακοίνωση, προσθέτοντας ότι επιδεικνύει μηδενική ανοχή σε οποιουδήποτε είδους φαινόμενα παρενόχλησης, εκφοβισμού και πόσω μάλλον άσκησης βίας εις βάρος των εργαζομένων της και «εξαντλεί όλα τα περιθώρια αυστηρότητας που της παρέχει ο νόμος, προασπιζόμενη, κατά πάγια πρακτική, την ασφάλεια του προσωπικού και τα συμφέροντα της εταιρείας».
Για το ίδιο θέμα, η ΓΕΝΟΠ καλεί τις διοικήσεις της ΔΕΗ, του ΔΕΔΔΗΕ και του ΑΔΜΗΕ, να αναλάβουν τις ευθύνες τους, προστατεύοντας τους εργαζομένους και να πράξουν τα δέοντα, «ώστε τέτοια φαινόμενα τραμπουκισμού να μην επαναληφθούν, ενώ εγκαλεί την επιχείρηση για καθυστερημένη αντίδραση στην επίθεση».
Πηγή: newsbeast.gr

Σημείωση: Τα σχόλια που εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα αποτελούν προσωπικές απόψεις των χρηστών που τα δημοσίευσαν και δεν εκφράζουν απαραίτητα τις θέσεις ή απόψεις του Lamianow.gr.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, σχόλια που έχουν διατυπωθεί δημόσια σε κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα, όταν έχουν δημοσιευθεί κάτω από σχετικές αναρτήσεις του ίδιου άρθρου. Το Lamianow.gr δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο αυτών των σχολίων.
Αν κάποιο σχόλιο θεωρείτε ότι παραβιάζει δικαιώματα, είναι προσβλητικό ή έχει αποσυρθεί από την αρχική του πηγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο lamianow.gr@gmail.com για την άμεση αφαίρεσή του.