Με μία νέα άφιξη και ένταση του ανταγωνισμού ξεκινάει το 2024 για το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα καθώς ανακοινώθηκε η είσοδος της τουρκικής πλατφόρμας Τrendyol στην χώρα μας. Αξίζει να αναφερθεί ότι μέσω της κίνησης αυτής “πόδι” στην Ελλάδα βάζει και ο κινεζικός κολοσσός Alibaba καθώς κατέχει το 76,1% της Trendyol από το 2018.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με δηλώσεις του Γενικού Δ/ντή του Ομίλου Trendyol, κ.Erdem Inan “μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2024, θα εισέλθουμε στην αγορά της Ανατολικής Ευρώπης. Θα ξεκινήσουμε με τη Ρουμανία, την Ελλάδα, την Ουγγαρία και την Τσεχική Δημοκρατία και την επόμενη περίοδο θα αυξήσουμε τον αριθμό των χωρών που δραστηριοποιούμαστε, με πρώτους στόχους την Πολωνία, Σλοβακία και Βουλγαρία”.
Οι στόχοι της επέκτασης
Όπως διευκρινίζει ο κ. Ινάν “Στόχος μας είναι να δώσουμε τη δυνατότητα στους 300.000 προμηθευτές μας να πωλούν σε περιοχές που περιλαμβάνουν την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και τις Χώρες του Κόλπου(…)Στόχος μας είναι να φτάσουμε τα 2 εκατομμύρια ενεργούς πελάτες και να ξεπεράσουμε τα 4 εκατομμύρια παραγγελίες στην αγορά της Ανατολικής Ευρώπης μέχρι το τέλος του 2024, φθάνοντας σε όγκο πωλήσεων στα 350 εκατομμύρια δολάρια.”
Αξίζει να αναφερθεί ότι, η Trendyol, ιδρύθηκε το 2010 από τον Τούρκο επιχειρηματία κ.Demet Mutlu, η αποτίμηση της έφτασε στα 16,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2021, η εταιρεία εξελίχθηκε από μια διαδικτυακή αγορά μόδας σε μια διαδικτυακή αγορά ποικιλίας προϊόντων π.χ. καλλυντικά, ηλεκτρονικά είδη, βιβλία, αθλητικό εξοπλισμό κ.ά., έχει επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό της, επιχειρώντας ακόμη και την παράδοση τροφίμων με το Trendyol Go, λειτουργεί ένα κατάστημα μεταχειρισμένων ειδών μόδας με την ονομασία Dolap και επίσης έχει εισάγει και το δικό της δίκτυο παράδοσης, το Trendyol Express.
flash.gr