Τα 30 εκατομμύρια έφτασαν πλέον οι επί πληρωμή συνδρομητές της πιο δημοφιλούς μουσικής υπηρεσίας, η οποία συνεχίζει να επεκτείνεται σε περισσότερες χώρες.
Ο λόγος για το Spotify, το οποίο σήμερα είναι διαθέσιμο σε 58 χώρες, μεταξύ των οποίων στην Ελλάδα.
Το Spotify, που δεν έχει εισαχθεί στο χρηματιστήριο και δεν δίνει τακτικά στοιχεία για τους χρήστες του, είχε ανακοινώσει πέρυσι τον Ιούνιο ότι είχε 20 εκατ. συνδρομητές επί πληρωμή και πάνω από 75 εκατ. τακτικούς χρήστες. Όποιος χρήστης αποδέχεται τις διαφημίσεις, έχει δωρεάν πρόσβαση στην υπηρεσία.
Υπηρεσίες ψηφιακής μουσικής όπως το Spotify, που επιτρέπουν στους ακροατές να ακούνε online (streaming) εκατομμύρια τραγούδια στις ηλεκτρονικές συσκευές τους, τείνουν να μεταμορφώσουν την μουσική βιομηχανία.
Μετά το Spotify, σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο, δεύτερη μουσική υπηρεσία σε δημοφιλία διεθνώς έχει αναδειχθεί η Apple Music που εμφανίσθηκε πέρυσι το καλοκαίρι και τον Φεβρουάριο είχε 11 εκατ. συνδρομητές. Ακολουθούν η γαλλική Deezer με 6 εκατ. συνδρομητές επί πληρωμή και η Rhapsody, που ήταν πρωτοπόρος από το 2011, με 3,5 εκατ. συνδρομητές.
To tweet του CEO της εφαρμογής Daniel Ek που με αφορμή την επίσκεψη του Αμερικανού Προέδρου στην Κούβα θα τον χαροποιούσε να έφτανε και εκεί η δημοφιλής εφαρμογή.
Ενώπιον του εντεινόμενου ανταγωνισμού, το Spotify πρόσφατα πρόσθεσε και μουσικά βίντεο στο περιεχόμενο που προσφέρει, ενώ προχώρησε σε διακανονισμό με ορισμένες εταιρίες παραγωγής μουσικής για να αποφύγει δαπανηρές δικαστικές διαμάχες μαζί τους σχετικά με τα δικαιώματα διανοητικής ιδιοκτησίας.