Ένθερμες οπαδοί του Διαδικτύου είναι οι γυναίκες, οι οποίες, μάλιστα, προτιμούν – σε ποσοστό μεγαλύτερο από τους άνδρες – να συνδέονται στο Ίντερνετ από το smartphone τους. Στη Μεγάλη Βρετανία, αγορά – πιλότο για πολλές από τις επονομαζόμενες “ώριμες” αγορές, οι γυναίκες αφιερώνουν στο smartphone τον περισσότερο online χρόνο τους συγκριτικά με άλλες συσκευές, όπως το desktop ή το laptop.
Σύμφωνα με στοιχεία έρευνας του comScore, την οποία επικαλείται η ιστοσελίδα eMarketer, οι Βρετανίδες αφιερώνουν περισσότερο από το ήμισυ του online χρόνου τους στα smartphones, με ένα μόλις 35% του διαδικτυακού χρόνου των γυναικών να απορροφούν το desktop και το laptop.
Οι άνδρες στη Μεγάλη Βρετανία, από την άλλη, συνδέονται στο Διαδίκτυο μέσω του smartphone τους λιγότερο συχνά σε σχέση με τις γυναίκες και αφιερώνουν λιγότερο από τον online χρόνο τους…