Ναι, είναι αλήθεια: Περισσότερα από δέκα χρόνια μετά «Τα Πάθη του Χριστού», ο Μελ Γκίμπσον ετοιμάζει ένα σίκουελ στην τεράστια επιτυχία που σκηνοθέτησε το 2004, η οποία ξεσήκωσε αντιδράσεις για αντισημιτισμό, αλλά σάρωσε 612 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, έχοντας κοστίσει μόλις 30. Και παρά το γεγονός ότι η ταινία ήταν γυρισμένη τα αραμαϊκά.
Όπως ομολόγησε ο συνεργάτης του Γκίμπσον, Ράνταλ Γουάλας, σεναριογράφος του «Braveheart», αλλά και της πιο πρόσφατης σκηνοθετικής απόπειρας του Γκίμπσον, του πολεμικού «Hacksaw Ridge» που ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες προς στο τέλος της χρονιάς, ευελπιστώντας σε συμμετοχή στην οσκαρική κούρσα, οι δυο τους ετοιμάζουν το σενάριο για τη συνέχεια της ταινίας, η οποία θα εκτυλίσσεται αμέσως μετά το τέλος των «Παθών». Και φυσικά θα περιγράφει την Ανάσταση και τα όσα ακολούθησαν, κατά τας Γραφάς…
Αν και οι φήμες για ένα σίκουελ, κάτι μάλλον αναμενόμενο για μια τόσο επιτυχημένη, έστω και αμφιλεγόμενη ταινία, ξεκίνησαν αμέσως μετά τον εισπρακτικό θρίαμβο των «Παθών», μέχρι σήμερα τίποτα συγκεκριμένο δεν είχε αποκαλυφθεί.
«Πάντα ήθελα να πω αυτή την ιστορία» δήλωσε ο Γουάλας στο Hollywood Reporter. «Τα Πάθη είναι η αρχή και υπάρχει ακόμα αρκετή ιστορία για να αφηγηθούμε». Για να συνεχίσει, αποκαλύπτοντας άθελά του τους αυτονόητους λόγους για μια τέτοια κινηματογραφική συνέχεια: «Η ευαγγελική κοινότητα θεωρεί “Τα Πάθη” τη μεγαλύτερη ταινία που βγήκε ποτέ από το Χόλιγουντ, και δεν σταματούν να μας λένε πώς πιστεύουν ότι ένα σίκουελ θα είναι ακόμα μεγαλύτερο. Είναι πολύ νωρίς να μιλήσουμε για χρήματα. Αυτό είναι ένα τόσο μεγάλο και ιερό θέμα». Μάλιστα.
Φυσικά απομένει να διαπιστώσουμε αν, στην περίπτωση που το πρότζεκτ προχωρήσει, θα δούμε το βασικό καστ, που περιλάμβανε μεταξύ άλλων τους Τζίμι Καβίζελ και Μόνικα Μπελούτσι, να επιστρέφει στους ρόλους τους. Κι εκεί είναι σίγουρο ότι θα χρειαστεί να μιλήσει το χρήμα…
Εμείς πάλι είμαστε απλά ανακουφισμένοι με το γεγονός ότι η νέα ταινία, αν γίνει όντως πραγματικότητα, δεν θα διαθέτει τουλάχιστον το ίδιο ανυπόφορο σπλάτερ που χαρακτήριζε τον προκάτοχό της.