Την συγκεκριμένη καταγγελία την λάβαμε από επιβάτες του ΚΤΕΛ Φθιώτιδας που έκανε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Λαμία.
Διαβάστε αυτούσια τι αναφέρεται:
“Απίστευτη ταλαιπωρία ζήσαμε χθες οι επιβάτες απαρχαιωμένου λεωφορείου των ΚΤΕΛ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ που εκτελούσε το δρομολόγιο των 3:15 από Θεσσαλονίκη για Λαμία. Το λεωφορείο κυριολεκτικά έμεινε στη μέση της εθνικής λίγο μετά την Κατερίνη και με δυσκολία ο οδηγός κατάφερε οπισθοδρομώντας να το “παρκάρει” σε παρακείμενο-ευτυχώς-πάρκινγκ. Εκτός του ότι σαφώς κινδυνέψαμε, για δύο ώρες περιμέναμε όρθιοι μέσα στη ζέστη, προκειμένου να μπορέσει ο οδηγός να επιδιορθώσει ό,τι (εμφανώς) δεν επιδιορθωνόταν και κατόπιν να ανοίξει την μπαγκαζιέρα που είχε μπλοκάρει ώστε να πάρουμε τις βαλίτσες μας-τις οποίες μάλιστα μας προέτρεπε ως αυτονόητο να αφήσουμε εκεί και να αναχωρήσουμε με άλλο λεωφορείο το οποίο μετέβη στο σημείο από την Κατερίνη, με αποτέλεσμα να καταλήξουμε στον προορισμό μας 6 ώρες μετά την αναχώρησή μας από την αφετηρία!
Μας ζητούσαν δε και το λόγο που βγάζαμε φωτογραφίες, ενώ ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ αντιμετώπισε με απαράδεκτη στάση επιβάτη με την οποία μίλησε στο τηλέφωνο, δηλώνοντας αδυναμία να αντιμετωπίσει την κατάσταση. Οδική βοήθεια πουθενά!!!!
Ντροπή σε όλους τους εμπλεκόμενους! Σταματήστε επιτέλους να παίζετε παιχνίδια κέρδους στις πλάτες των επιβατών! Εν έτει 2023, στην Ελλάδα της υποτιθέμενης “ανάπτυξης”, είναι ανεπίτρεπτο να συμβαίνουν τέτοια περιστατικά! Μην αποποιείστε τις ευθύνες σας, αποσύρετε ΧΘΕΣ τα “ερείπια” που θέτετε σε κυκλοφορία στους δρόμους! Αρκετούς θρηνήσαμε ήδη!ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!”