H Meta έχει δημιουργήσει ένα νέο πακέτο χαρακτηριστικών που θα εμφανιστούν στο άμεσο μέλλον στους χρήστες και θα προσφέρονται έναντι σχετικού αντιτίμου. Τα νέα αυτά χαρακτηριστικά θα γίνουν διαθέσιμα σε Facebook, Instagram και WhatsApp και γι’ αυτό το σκοπό έχει δημιουργηθεί ένας νέος τομέας στο εσωτερικό της εταιρείας με την ονομασία «New Monetization Experiences». Τα άτομα που θα τον απαρτίζουν θα ασχολούνται μόνο με νέες λειτουργίες που θα είναι διαθέσιμες σε όσους θέλουν να πληρώσουν γι’ αυτές και φαίνεται πως οι πρώτες σχετικές ανακοινώσεις θα γίνουν μέσα στους επόμενους μήνες.
Επικεφαλής της νέας ομάδας θα είναι ο Pratiti Pratiti Raychoudhury, ο οποίος ήταν μέχρι και προσφάτως υπεύθυνους για όλους τους τομείς έρευνας και ανάπτυξης της Meta. Οι πλατφόρμες της Meta έχουν ήδη κάποια σχετικά χαρακτηριστικά που απαιτούν μια πληρωμή ενός αντιτίμου (όπως πχ. τα αστέρια και τα συνδρομητικά events). Η τάση αυτή για τις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι καινούργια, μιας και πρόσφατα και άλλες πλατφόρμες (όπως πχ. το Twitter, το Snapchat, το TikTok και το Telegram) έχουν ανακοινώσει σχετικές πρωτοβουλίες.
Στόχος αυτής της ενέργειας από πλευράς Meta είναι να μειωθούν οι απώλειες από τις διαφημίσεις. Αν και τα διάφορα social media της εταιρείας δεν τα πηγαίνουν άσχημα από πλευράς χρηστών, αντιμετωπίζουν πλέον αρκετές δυσκολίες για έσοδα και κυρίως από τους χρήστες σε λειτουργικά της Apple. Υπενθυμίζεται πως η αμερικανική εταιρεία του Κουπερτίνο έδωσε με τις τελευταίες ενημερώσεις των λειτουργικών της στους χρήστες τη δυνατότητα να αποτρέπουν τις εφαρμογές να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα και τις συνήθειές τους.
Μιλώντας για τα θέματα εσόδων σε ιστοσελίδες του εξωτερικού, ο αντιπρόεδρος του τμήματος εσόδων της Meta, John Hegeman, σημείωσε πως η εταιρεία επενδύει ακόμη πιο έντονα στην ανάπτυξη του τζίρου μέσω διαφημίσεων. Μάλιστα, απέκλεισε προς το παρόν το ενδεχόμενο ενός συνδρομητικού πακέτου που θα απενεργοποιεί όλα τα διαφημιστικά banners για τους χρήστες. «Ελέγχουμε σε σταθερή βάση τι συμβαίνει στη βιομηχανία. Και νομίζω πως αρκετές εταιρείες έχουν υλοποιήσει στο χώρο μας πολύ ενδιαφέρουσες πρακτικές για να αυξήσουν τα έσοδά τους. Νομίζω ότι μπορούμε να μάθουμε αρκετά από αυτά που έχουν ήδη συμβεί», σημείωσε χαρακτηριστικά το υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας.
Όπως φαίνεται, η Meta βλέπει πως τα χαρακτηριστικά επί πληρωμή θα είναι αρκετά πιο ενδιαφέρουσα περίπτωση από τις διαφημίσεις τα επόμενα χρόνια, καθώς οι χρήστες είτε θα δίνουν μικρότερη διαφήμιση στις αναρτήσεις επί πληρωμή, είτε θα έχουν εξοικειωθεί περισσότερο με τη λογική των περισσότερων συνδρομητικών χαρακτηριστικών.
reader.gr