Το «Super Mammy» δεν αποτελεί δημιούργημα του Μάρκου Σεφερλή, αλλά μια μεταφορά στην ελληνική τηλεόραση της ιρλανδικής σειράς «Mrs. Brown’s Boys», η οποία έκανε πρεμιέρα στις 21 Φεβρουαρίου του 2011 και κράτησε για πέντε ολόκληρες σεζόν.
Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει η νέα σειρά του Μάρκου Σεφερλή «Super Mammy» που έκανε πρεμιέρα το βράδυ της Κυριακής (3/4) στον ANT1. Ο Μάρκος Σεφερλής δέχθηκε τα «πυρά» των χρηστών του Twitter για το περιεχόμενου του σεναρίου του, που είναι γεμάτο με ξεπερασμένα και σεξιστικά αστεία, αναπαραγωγή στερεοτύπων και κακό χιούμορ.
Το «Super Mammy» δεν αποτελεί δημιούργημα του Μάρκου Σεφερλή, αλλά μια μεταφορά στην ελληνική τηλεόραση της ιρλανδικής σειράς «Mrs. Brown’s Boys», η οποία έκανε πρεμιέρα στις 21 Φεβρουαρίου του 2011 και κράτησε για πέντε ολόκληρες σεζόν.
Ο Μάρκος Σεφερλής έχει πάρει το σενάριο και το έχει αντιγράψει λέξη προς λέξη, αδιαφορώντας για το γεγονός πως έχουμε 2022 και η κοινωνία μας έχει περάσει από μια περίοδο γεμάτη από περιστατικά του κινήματος #MeToo. Κάπως έτσι, η Agnes Brown, η πρωταγωνίστρια της ιρλανδικής εκδοχής έλεγε στο πρώτο επεισόδιο ότι «η βότκα είναι λιπαντικό για να κατεβάζουν τα βρακιά τους οι γυναίκες» και την ίδια ατάκα χρησιμοποίησε και η «μαμά Χαρίκλεια» στην ελληνική TV.
Μετά τη θύελλα αντιδράσεων ο Μάρκος Σεφερλής μίλησε για τη σειρά στον Τηλεθεατή και το yupiii.gr παρουσιάζει ένα απόσπασμα. Για το Super Mammy λέει πως «πρόκειται για μια βραβευμένη σειρά του BBC. Ξεκίνησε να προβάλλεται από το 2011 στην Αμερική και συνεχίζει. Είναι ένας ύμνος στην κλασική μάνα. Από τη μάνα στην Αμερική και τον Καναδά, που επίσης έχει διασκευαστεί η σειρά και προβάλλεται, μέχρι την Ελλάδα, όλες οι μάνες νομίζω είναι παρόμοιες. Αλλά σαν την Ελληνίδα μάνα δεν υπάρχει».
Για τον ρόλο του είπε πως είναι η «Χαρίκλεια που είναι είναι το όνομα της μητέρας μου. Την εμπνεύστηκα από εκείνη, η οποία μεγάλωσε εμένα και τα αδέλφια μου, στερώντας πολλά από τον εαυτό της. Είναι ένας φόρος τιμής. Έφτασα εδώ που έφτασα με τη βοήθειά της, πάνω απ’ όλα. Η τηλεοπτική Χαρίκλεια έμεινε χήρα από μικρή. Παρ’ όλα αυτά, δεν ξανάφτιαξε τη ζωή της, προτίμησε να μείνει δίπλα στα πέντε παιδιά της και στην ανατροφή τους. Της έμεινε ο πεθερός (Γιάννης Καπετάνιος), ο πατέρας του συζύγου της, με τον οποίο και έχουν σχέση αγάπης και μίσους».
Σε ερώτηση για το πώς ανταποκρίνεστε τη στιγμή που το κοινό αντιδρά, που παρεμβαίνει, που λέει κάτι: «Πολλές φορές τους μιλάω. Απευθύνομαι στο κοινό. Υπάρχει μια σκηνή με τον Δημήτρη Σταρόβα, που έχουμε τσακωθεί σαν μάνα και γιος. Και ενώ φεύγει θυμωμένος, με την άποψή μου για τη γυναίκα που πρόκειται να παντρευτεί, εμφανίζεται σε ένα παράθυρο που συνδέει την κουζίνα με το σαλόνι και μου μιλάει. Πολύ τρυφερά με ρωτάει: “Εκείνος ο μουσακάς που υποσχέθηκες ότι θα μου φτιάξεις, ισχύει;”. Το κοινό ξεκινάει να χειροκροτά και εγώ του λέω: “Ισχύει, αγόρι μου, ισχύει…”. Και ακούγεται από τους θεατές: “Αιώνια μάνα…”. Είναι πολύ ωραία αυτή η συνύπαρξη του κοινού με τους ηθοποιούς».
«Είναι ένας ύμνος στην…»: Η πρώτη δήλωση του Σεφερλή για τη Super Mammy που προκάλεσε χαμό
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
Leave a comment