Εντυπωσιακή άνοδο κατανάλωσης σημειώνουν, σύμφωνα με πληροφορίες, τα «παλιά» πρατήρια φυσικού αερίου της ΔΕΠΑ, εκείνα δηλαδή που έχουν συμπληρώσει τουλάχιστον ένα χρόνο λειτουργίας και συνεπώς μπορεί να υπάρξει σύγκριση.
Συγκεκριμένα, τα στοιχεία που υπάρχουν για το πρώτο τρίμηνο δείχνουν ότι οι καταναλώσεις είναι διπλάσιες από εκείνες του πρώτου τριμήνου του 2015, γεγονός που επιβεβαιώνει την ταχεία ανάπτυξη του καυσίμου στην αυτοκίνηση.
Την ίδια στιγμή η ΔΕΠΑ αναπτύσσει το δίκτυό της με το σήμα «Fisikon», και τα 8 σημερινά πρατήρια θα είναι 10 μέχρι τον Ιούνιο. Ήδη στο τέλος της προηγούμενης εβδομάδας εγκαινιάστηκε ένα ακόμα πρατήριο στο Βόλο. Μέχρι το τέλος του χρόνου αναμένεται να φτάσουν τα 12, ενώ για το τέλος του 2017 ο προγραμματισμός λέει ότι θα έχουν γίνει 17.
Συγχρόνως, πέραν των προγραμμάτων προώθησης για τα καινούργια αεριοκίνητα αυτοκίνητα, η εταιρεία συμμετέχει και σε εκπαιδεύσεις τεχνιτών για τη μετατροπή των υφιστάμενων («μεταχειρισμένων») οχημάτων, προκειμένου να καλύπτεται και από σχετική πιστοποίηση (ως προς τον εξοπλισμό, αλλά και την εργασία).
Όπως επισημαίνει ο Αντιπρόεδρος της ΔΕΠΑ, Δημήτρης Δημητριάδης, η εταιρεία έχει πάγια δέσμευση για υλοποίηση ενός δυναμικού πλάνου ανάπτυξης του δικτύου FISIKON ανά την Ελλάδα, καθώς αποτελεί πλέον πεποίθηση ότι το φυσικό αέριο είναι το μέλλον στην αυτοκίνηση. Είναι οικονομικότερο, ασφαλέστερο και φιλικότερο προς στο περιβάλλον καύσιμο, σε σχέση με τα υπόλοιπα συμβατικά καύσιμα, δεδομένων των μειωμένων εκπομπών σωματιδίων και διοξειδίου του άνθρακα που εκλύει. Μπορεί έτσι να συνεισφέρει καθοριστικά σε ένα καθαρότερο περιβάλλον, ιδιαίτερα σε ότι αφορά στην ατμόσφαιρα της πόλης.
Πρέπει να σημειωθεί ότι το φυσικό αέριο ως καύσιμο για τα αυτοκίνητα είναι ένα εντελώς διαφορετικό προϊόν από το υγραέριο που είναι σαφώς πιο διαδεδομένο τα τελευταία χρόνια.
Σήμερα στην Ελλάδα, χρησιμοποιούν φυσικό αέριο αρκετά ΙΧ, αλλά και 600 λεωφορεία, πάνω από 100 απορριμματοφόρα, και τον τελευταίο καιρό και αρκετά ταξί. Ηδη, στους ελληνικούς δρόμους κυκλοφορούν αρκετά εργοστασιακά εξοπλισμένα αυτοκίνητα ιδιωτικής χρήσης που προσφέρουν μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Σύμφωνα με ευρωπαϊκές μελέτες, έως το 2018 ο αριθμός των λεωφορείων που θα κινείται με φυσικό αέριο θα καλύπτει το 12,7% του συνόλου του ευρωπαϊκού στόλου. H Eλλάδα θεωρείται ως η ευρωπαϊκή χώρα με έναν από τους μεγαλύτερους στόλους λεωφορείων που κινούνται με αέριο.