Ad imageAd image

Δημοπρατείται το «Μπράλος- Άμφισσα» / Τι θα περιλαμβάνει το έργο

Lamianow.gr
By Lamianow.gr Add a Comment
5 Min Read

Ένα ακόμη κομμάτι στο συνολικό παζλ του οδικού δικτύου της χώρας ετοιμάζεται να προσθέσει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών με την επικείμενη δημοπράτηση του «Μπράλος – Άμφισσα», τμήματος του διαγώνιου Οδικού Άξονα «Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο».

-Advertisement-

Με την επικείμενη δημοπράτηση του “Μπράλος – Άμφισσα”, τμήματος του διαγώνιου Οδικού Άξονα “Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο”, ετοιμαζόμαστε να προσθέσουμε ένα ακόμη σημαντικό κομμάτι στο συνολικό παζλ του οδικού δικτύου της χώρας», τόνισε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, σε εκδήλωση που διοργάνωσε το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Φωκίδας, στο Πνευματικό Κέντρο Άμφισσας.https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

Το «Μπράλος – Άμφισσα», μήκους περίπου 25 χιλιομέτρων με δύο σήραγγες, οκτώ γέφυρες και οκτώ ισόπεδους κόμβους, αφορά την κατασκευή του τμήματος από τον Μπράλο μέχρι την αρχή της παράκαμψης Γραβιάς και από τον Ισόπεδο Κόμβο Μεταλλείων Βωξίτη έως την Άμφισσα. Ενδιάμεσα έχει ήδη κατασκευαστεί η παράκαμψη της Γραβιάς. Το μήκος της συνολικής διαδρομής θα μειωθεί κατά τέσσερα χιλιόμετρα.

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, μιλώντας για το ευρύτερο έργο, επισήμανε ότι ο διαγώνιος οδικός άξονας «Λαμία – Ιτέα – Αντίρριο» αποτελεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό κομμάτι του Ε65. Συνδέει την ΠΑΘΕ με την Ιονία Οδό. Φέρνει πιο κοντά τη νοτιοδυτική Ελλάδα με την Κεντρική Στερεά, τη Θεσσαλία και τη Μακεδονία. Μειώνει το χρόνο της διαδρομής από Πάτρα και Αντίρριο έως τη Λαμία.

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

«Είναι ένα έργο που θα αλλάξει εντελώς τις οδικές μεταφορές και μετακινήσεις. Γιατί όχι μόνο θα επιτρέψει την ταχύτερη μετακίνηση από τη Στερεά Ελλάδα και τη Θεσσαλία απευθείας προς τη Δυτική Ελλάδα. Αλλά και θα συνδέσει το λιμάνι της Πάτρας με αυτό του Βόλου. Και θα αναβαθμίσει τη γέφυρα Ρίου Αντιρρίου, που θα μπορεί στο εξής να εξυπηρετεί τρεις μείζονες οδικούς άξονες», τόνισε ο κ. Καραμανλής και πρόσθεσε: «Τι σημαίνουν όλα αυτά; Καλύτερη και ευκολότερη καθημερινότητα για χιλιάδες πολίτες. Αλλά και νέα, σημαντική οικονομική προοπτική. Για όλη τη χώρα και ιδίως -φυσικά- για την ευρύτερη περιοχή. Και ειδικότερα, νέες δυνατότητες τουριστικής ανάπτυξης για τα βόρεια παράλια του Κορινθιακού και του Πατραϊκού κόλπου».

-Advertisement-

«Αν κάτι χαρακτηρίζει διαχρονικά τον ΣΥΡΙΖΑ, είναι ένα απίστευτο πολιτικό θράσος», κατέληξε ο υπουργός Υποδομών.

Επί του θέματος ο Υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας τόνισε:

Θέλω να συγχαρώ το Επιμελητήριο Φωκίδας για τη διοργάνωση της σημερινής εκδήλωσης, για το ιδιαίτερα σημαντικό έργο της κατασκευής του δρόμου «Μπράλος – Άμφισσα», ως τμήμα του διαγώνιου οδικού άξονα «Θερμοπύλες – Ιτέα – Αντίρριο».

https://lamianow.gr/wp-content/uploads/2024/03/Iamia-Now-01-1-2-1-scaled.jpg

Όπως έχει ανακοινωθεί, το έργο εντάχθηκε από την Ελληνική Κυβέρνηση, ως δημόσιο έργο εθνικής σημασίας, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Υποδομών – Μεταφορών «2021-2027», το οποίο υποβλήθηκε στην Ευρωπαϊκή Ένωση, με διασφαλισμένη χρηματοδότηση ύψους 285 εκατ. ευρώ.

Η δημοπράτησή του αναμένεται να γίνει άμεσα.

Αναλυτικά θα μας ενημερώσει ο συνάδελφος Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, τον οποίο και θέλω να συγχαρώ για τις σημαντικές προσπάθειες που καταβάλλει για την πρόοδο των έργων στην επικράτεια, προς όφελος της κοινωνίας, της οικονομίας, της περιφερειακής ανάπτυξης.

Ο διαγώνιος οδικός άξονας «Λαµία – Ιτέα – Αντίρριο» είναι ένα μείζον έργο υποδομής για ολόκληρη τη χώρα, ειδικά για τη Στερεά Ελλάδα.

Στερεά Ελλάδα, που πλέον καθίσταται κόμβος με την ολοκλήρωση των εθνικής και ευρωπαϊκής εμβέλειας οδικών και σιδηροδρομικών αξόνων.

Ο οδικός άξονας συνιστά τμήμα του διεθνούς οδικού δικτύου «Ε-65», αποτελεί τον συνδετήριο άξονα μεταξύ των Αυτοκινητοδρόµων ΠΑΘΕ και ΙΟΝΙΑΣ Ο∆ΟΥ, και εξυπηρετεί διαδρομές από την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα προς περιοχές της Δυτικής και Νότιας χώρας.

Όλα αυτά σημαίνουν ασφαλέστερη, γρηγορότερη και πιο άνετη κυκλοφορία.

Με την ολοκλήρωσή του, η διαδρομή Λαμία – Πάτρα αναμένεται να πραγματοποιείται σε περίπου 80 λεπτά, με ασφάλεια!

Όλα αυτά, επίσης, σημαίνουν διασύνδεση των Περιφερειών, των Περιφερειακών Ενοτήτων, των πόλεων.

Σημαίνουν διευκόλυνση του διαμετακομιστικού εμπορίου και των μεταφορών, τόνωση των τοπικών αγορών και οικονομιών.

Η δρομολόγηση και αυτής της σημαντικής υποδομής, αναδεικνύει την αποφασιστικότητα και την αποτελεσματικότητα της Κυβέρνησης για τη διαμόρφωση όρων βιώσιμης ανάπτυξης, ισόρροπα, σε όλες τις περιοχές της πατρίδας μας.

Εργαζόμαστε συστηματικά και μεθοδικά, ώστε η χώρα μας να εξέλθει, το συντομότερο δυνατό, από τις εξωγενείς κρίσεις που αντιμετωπίζει, και να αποκτήσει ισχυρότερες προοπτικές, με πιο ανθεκτική οικονομία.

Προς αυτό το στόχο προχωρούμε όλοι μαζί, αταλάντευτα, συνεκτικά, συντονισμένα, αποτελεσματικά και δίκαια.

Σας ευχαριστώ!

Share This Article
Follow:
Η ανεξάρτητη ηλεκτρονική εφημερίδα ενημέρωσης της Λαμίας και της Στερεάς Ελλάδας. Γιατί η ενημέρωση χρειάζεται άποψη.
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *