«Ο ασθενής είχε την καλύτερη αντιμετώπιση όπως άλλωστε και το σύνολο των ασθενών που διαχειρίζεται το Νοσοκομείο μας από την αρχή της πανδημίας» αναφέρει στην ανακοίνωσή του ο αναπληρωτής διοικητής
Σε ανακοίνωσή του ο αναπληρωτής διοικητής Δημήτριος Μπάκος αναφέρει ότι ο ασθενής που νοσηλεύτηκε στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Πατρών, και στη συνέχεια μήνυσε το προσωπικό το οποίο βοήθησε στην περίθαλψή του, είναι εργαζόμενος στο νοσοκομείο του Ρίου.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Αναφερόμενος σε συγκεκριμένο περιστατικό θα θέλαμε να σας πληροφορήσουμε ότι ο εν λόγω ασθενής που επικαλείσθε νοσηλεύθηκε με Covid-19 σε ιδιαίτερα σοβαρή κατάσταση και απαιτήθηκε μακρά νοσηλεία τόσο σε κλινική Covid όσο και σε ΜΕΘ Covid του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Πατρών.
Ο ασθενής είχε την καλύτερη αντιμετώπιση όπως άλλωστε και το σύνολο των ασθενών που διαχειρίζεται το Νοσοκομείο μας από την αρχή της πανδημίας.
Μετά από τη δύσκολη αυτή περιπέτεια του ο ασθενής αποθεραπεύθηκε και κατάφερε να αντιμετωπίσει το δύσκολο αυτό ιό και να επανέλθει στην εργασία του.
Στη συνέχεια, λάβαμε με έκπληξη από το συγκεκριμένο ασθενή ένα Εξώδικο με το οποίο ζητούσε τον ιατρικό του φάκελο ενώ περιείχε και αιχμές για την ποιότητα του παρεχόμενου ιατρονοσηλευτικού έργου.
Με το εξώδικο αυτό ασχολείται πλέον η Νομική μας Υπηρεσία ενώ ο ιατρικός φάκελος του ασθενούς, προφανώς βρίσκεται στη διάθεσή του.
Τέλος, εκφράζουμε ιδιαίτερη λύπη και αγανάκτηση για την εν λόγω αντίδραση του ασθενούς ο οποίος τυγχάνει να είναι και εργαζόμενος του Νοσοκομείου μας.
protothema.gr