Όχι μόνο γυρίζει ήδη την τηλεοπτική σειρά του για το Amazon, ο εργασιομανής Γούντι Αλεν, αλλά προετοιμάζεται και για την πρεμιέρα της νέας του ταινίας στο επερχόμενο Φεστιβάλ των Καννών. Πρόσφατα αποκαλύφθηκε ότι ο τίτλος του φιλμ θα είναι «Café Society» και τώρα μαθαίνουμε λεπτομέρειες σχετικά με την πλοκή του.
ο Page Six είχε δώσει πέρσι την πληροφορία ότι η νέα ταινία του Γούντι Αλεν (στην οποία θα πρωταγωνιστούν οι Τζέσε Αϊζενμπεργκ και Κρίστεν Στιούαρτ) θα είναι μια ερωτική ιστορία που θα εξελίσσεται στη Νέα Υόρκη του ’30. Τώρα, σε πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε ο θρυλικός διευθυντής φωτογραφίας Βιτόριο Στοράρο («Ο Νονός», «Ο Κομφορμίστας», «Αποκάλυψη Τώρα»), αναφέρει:
«Η ταινία έχει να κάνει με μια εβραϊκή οικογένεια που ζει στη Νέα Υόρκη. Ένα μέλος της οικογένειας μετακομίζει στο Λος Άντζελες προκειμένου να γίνει κινηματογραφικός ατζέντης, οπότε η ιστορία πηγαίνει μπρος-πίσω, ανάμεσα στο Μπρονξ του 1935 και το Χόλυγουντ των ετών 1935-1940.»
Όταν ρωτήθηκε γιατί αποφάσισε να αναλάβει μια ταινία του Γούντι Αλεν, ο σπουδαίος διευθυντής φωτογραφίας απάντησε: «Συνήθως, η καλύτερη μορφή συνεργασίας, για μένα τουλάχιστον, συμβαίνει όταν συλλαμβάνεις μια πολύ εσωτερική θεματολογία από τον σκηνοθέτη. Γίνεται το όραμα του σκηνοθέτη και αυτό το όραμα γίνεται δικό σου. Από την αρχή ξεκαθαρίσαμε ότι ο τρόπος που σκέπτεται την οπτικοποίηση της ταινίας, ήταν ακριβώς ο ίδιος που είχα ήδη εγώ στο μυαλό μου, διαβάζοντας το σενάριο.»
Στη συνέχεια ο Στοράρο μίλησε για το πώς πέρασε δύο ώρες συζητώντας με τον Γούντι, σχετικά με την όψη του φιλμ, και ανέφερε ότι είχε προετοιμάσει τον εαυτό του για τρία διαφορετικά στυλ: το στυλ του Μπρονξ, το στυλ του Χόλυγουντ και εκείνο που ταίριαζε με την επιστροφή του χαρακτήρα στη Νέα Υόρκη, όπου σχετίζεται με την αφρόκρεμα της κοινωνίας, πηγαίνοντας σε πολυτελή δείπνα που κυριαρχούν τα εντυπωσιακά κουστούμια.
Μιλώντας για την πιθανότητα να αφηγείται ο ίδιος ο Γούντι Αλεν την ταινία, ο διευθυντής φωτογραφίας είπε:
«Πρωτίστως, λατρεύω το γεγονός ότι αυτή θα είναι μια αληθινή ταινία του Γούντι Αλεν, με την έννοια ότι αυτός είναι ο αφηγητής. Αναγνωρίζω την προσωπικότητά του σ’ αυτό. Τώρα βρίσκεται στη διαδικασία να αποφασίσει αν θα είναι η δική του φωνή που θα κάνει την αφήγηση, και πραγματικά ελπίζω να το κάνει. Με την αφήγηση, είμαστε πιο ελεύθεροι, υπό μια έννοια, να διηγηθούμε την ιστορία. Όταν υπάρχει αφηγητής, χάνεις την επαφή με την πραγματικότητα κι ο κόσμος γίνεται μια ζωγραφισμένη εικόνα, κάτι που μπορεί να απαιτεί ορισμένες οπτικές αναφορές σε συνδυασμό με την κοινωνική, πολιτική και καλλιτεχνική ατμόσφαιρα της περιόδου, όπου εξελίσσεται το φιλμ. Αυτό είναι κάτι που μου αρέσει συνήθως, μπορεί να μου προσφέρει διάφορες προσεγγίσεις»
Ο Στοράρο συνέχισε λέγοντας ότι η συγκεκριμένη περίοδος του Χόλυγουντ του φαίνεται ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα, λόγω του ότι μπορούν να λειτουργήσουν πολλές αναφορές στη φωτογραφία, τη ζωγραφική και την Γερμανική αισθητική που επικρατούσε εκείνο τον καιρό.
Όσο για τις σκέψεις του Γούντι Αλεν σε σχέση με την ψηφιακή μορφή της ταινίας, ο Στοράρο αρκέστηκε να πει ότι, προς το παρόν, ο νεοϋορκέζος δημιουργός δείχνει πολύ ευχαριστημένος μ’ αυτήν.