Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, τα θύματα πλήρωναν κανονικά τις οφειλές τους στο πρακτορείο ΟΠΑΠ που βρίσκεται στο κέντρο της Χαλκίδας, ωστόσο ο επόμενος λογαριασμός που τους ήρθε ήταν ιδιαίτερα “φουσκωμένος” και το προηγούμενο χρέος φαινόταν ότι δεν είχε εξοφληθεί, με αποτέλεσμα να πάνε στη ΔΕΥΑΧ για να εκφράσουν τα παράπονα τους.
Το ∆ιοικητικό Συµβούλιο της ∆ηµοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης – Αποχέτευσης Χαλκίδας «Η ΑΡΕΘΟΥΣΑ» αφού διενήργησε έρευνα, διαπίστωσε την καλοστημένη απάτη και προχώρησε σε καταγγελία σύμβασης με το συγκεκριμένο Πρακτορείο ΟΠΑΠ ενώ εξουσιοδότησε τη νομική σύμβουλο της επιχείρησης κ. Ευαγγελία Μιμίκου για τη διεκδίκηση των οφειλοµένων ποσών καθώς και αποζηµίωση για την ζηµία που υπέστη, όπως και για τις περαιτέρω νόµιµες ενέργειες.