Η προσέλευση των πολιτών θα γίνεται αυστηρά κατόπιν τηλεφωνικής προσυνεννόησης (ραντεβού ), προκειμένου να αποφεύγονται άσκοπες μετακινήσεις και συνωστισμός και να διεκπεραιώνονται τα αναγκαία αιτήματα των πολιτών χωρίς αναμονή και καθυστερήσεις .
Επισημαίνεται ότι σε νέα πλατφόρμα που λειτουργεί από σήμερα και για το Δήμο μας οι πολίτες του Δήμου θα μπορούν να εξυπηρετούνται από τα ΚΕΠ χωρίς την προσέλευσή τους σ’αυτά. Πρόκειται για το myKEPlive.gov.gr μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, που οι πολίτες μέσω τηλεδιάσκεψης από κινητό ή υπολογιστή θα μπορούν να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους χωρίς τη φυσική παρουσία τους σε ΚΕΠ
Εξάλλου οι πολίτες μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν για τα αιτήματά τους ή πληροφορίες τη διαδικτυακή πύλη gov.gr ,η οποία φιλοξενεί όλες τις ψηφιακές υπηρεσίες των υπουργείων, φορέων, οργανισμών και ανεξάρτητων αρχών του Δημοσίου, που παρέχονται ήδη μέσω διαδικτύου.

Σημείωση: Τα σχόλια που εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα αποτελούν προσωπικές απόψεις των χρηστών που τα δημοσίευσαν και δεν εκφράζουν απαραίτητα τις θέσεις ή απόψεις του Lamianow.gr.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, σχόλια που έχουν διατυπωθεί δημόσια σε κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα, όταν έχουν δημοσιευθεί κάτω από σχετικές αναρτήσεις του ίδιου άρθρου. Το Lamianow.gr δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο αυτών των σχολίων.
Αν κάποιο σχόλιο θεωρείτε ότι παραβιάζει δικαιώματα, είναι προσβλητικό ή έχει αποσυρθεί από την αρχική του πηγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο lamianow.gr@gmail.com για την άμεση αφαίρεσή του.