Πρόσφατα καθελκύστηκε το κοντέινερσιπ Barzan, το πρώτο από τα 6 που έχουν παραγγελθεί από την UASC στο ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας Hyundai Samho Heavy Industries (HSHI).
Το πλοίο είναι χωρητικότητας 18,800 TEU και λόγω της βελτιστοποιημένης σχεδίασης του και μία σειρά από τεχνολογίες πρόωσης και αποτελεσματικότητας του εξοπλισμού του, σύμφωνα με τους αρχικούς υπολογισμούς, η τιμή EEDI (Energy Efficiency Design Index) είναι κοντά στο 50% πιο κάτω από το όριο του 2025, όπως αυτό έχει οριστεί από τον IMO.
Χρειάστηκαν 56,989 τόνοι ατσάλι, 879,778 εργατοώρες, και 739,896 λίτρα μπογιά μέχρι να τελειώσει ο γίγαντας Barzan,
Δείτε το εντυπωσιακό βίντεο που ακολουθεί.

Σημείωση: Τα σχόλια που εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα αποτελούν προσωπικές απόψεις των χρηστών που τα δημοσίευσαν και δεν εκφράζουν απαραίτητα τις θέσεις ή απόψεις του Lamianow.gr.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, σχόλια που έχουν διατυπωθεί δημόσια σε κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα, όταν έχουν δημοσιευθεί κάτω από σχετικές αναρτήσεις του ίδιου άρθρου. Το Lamianow.gr δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο αυτών των σχολίων.
Αν κάποιο σχόλιο θεωρείτε ότι παραβιάζει δικαιώματα, είναι προσβλητικό ή έχει αποσυρθεί από την αρχική του πηγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο lamianow.gr@gmail.com για την άμεση αφαίρεσή του.