Πρόσφατα καθελκύστηκε το κοντέινερσιπ Barzan, το πρώτο από τα 6 που έχουν παραγγελθεί από την UASC στο ναυπηγείο της Νοτίου Κορέας Hyundai Samho Heavy Industries (HSHI).
Το πλοίο είναι χωρητικότητας 18,800 TEU και λόγω της βελτιστοποιημένης σχεδίασης του και μία σειρά από τεχνολογίες πρόωσης και αποτελεσματικότητας του εξοπλισμού του, σύμφωνα με τους αρχικούς υπολογισμούς, η τιμή EEDI (Energy Efficiency Design Index) είναι κοντά στο 50% πιο κάτω από το όριο του 2025, όπως αυτό έχει οριστεί από τον IMO.
Χρειάστηκαν 56,989 τόνοι ατσάλι, 879,778 εργατοώρες, και 739,896 λίτρα μπογιά μέχρι να τελειώσει ο γίγαντας Barzan,
Δείτε το εντυπωσιακό βίντεο που ακολουθεί.