Λαμία: Το ευχαριστώ ενός κατοίκου της οδού Πηνελόπης στη Άνω Νεάπολη στην δημοτική αρχή – ΦΩΤΟ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Θα ήθελα να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες προς τον Δήμαρχο Λαμιέων κ Πανουργιά Παπαιωάννου, τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών Γιώργο Ποντίκα, τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Λαμίας Κωνσταντίνο Παρδάλη, καθώς και όλο το τεχνικό προσωπικό του Δήμου μας, που ανταποκρίθηκαν άμεσα στο κάλεσμα της γειτονιάς μας.

Ύστερα από τόσα χρόνια αναμονής, πραγματοποιήθηκε μια αναγκαία παρέμβαση στην οδό Πηνελόπης Ανω Νεάπολη Λαμίας , με την αποκατάσταση και τη ρίψη τσιμέντου στα δημοτικά πεζοδρόμια, βελτιώνοντας σημαντικά την καθημερινότητα και την ασφάλεια μας

Τέτοιες ενέργειες δείχνουν έμπρακτα το ενδιαφέρον και την ευαισθησία της Δημοτικής Αρχής απέναντι στα προβλήματα των πολιτών. 

Σας ευχαριστούμε θερμά.

Κάτοικος της Γειτονιάς 

1000150425
1000150428
1000150424
1000150426
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *