Σχετικά με την καμπάνια του Τουρισμού και το σποτ που βγήκε σε συνεργασία με τη Marketing Greece απάντησε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης στον ΣΚΑΪ.
«Ενώσαμε τις δυνάμεις μας. Ο ΕΟΤ συνεργάζεται με τη Marketing Greece. Δεν υπάρχουν 32 εκατ. ευρώ.» Όπως τόνισε ο υπουργός 32 εκατ. ευρώ δεν φτάνει ούτε ολόκληρος ο προϋπολογισμός του ΕΟΤ.
Η Marketing Greece είναι μια μη κερδοσκοπική εταιρεία του ΣΕΤΕ που δημιούργησε το σποτ έχει στόχο την ενίσχυση της προβολής της χώρας. Η παραγωγή του σποτ έγινε δωρεάν από τη Marketing Greece, επεσήμανε ο κ. Θεοχάρης.
Σχετικά με τα σύνορα, ο κ. Θεοχάρης είπε ότι τα χερσαία σύνορα ανοίγουν στις 15 Ιουνίου, ενώ τα θαλάσσια σύνορα από 1η Ιουλίου. Θα γίνονται οι κατάλληλοι έλεγχοι και θα καταγράφεται ιατρικό ιστορικό όσων εισέρχονται.
Για τις πτήσεις ανέφερε ότι θα επιτρέπονται από όλες τις χώρες αλλά θα γίνεται διαφορετικός έλεγχος αναλόγως των κρουσμάτων που έχει η χώρα προέλευσης.
«Δεν απαγορεύουμε τις πτήσεις, η διαδικασία αλλάζει στον τρόπο ελέγχου όταν φτάνουν στην Ελλάδα», διευκρίνισε.
Πηγή: skai.gr

Σημείωση: Τα σχόλια που εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα αποτελούν προσωπικές απόψεις των χρηστών που τα δημοσίευσαν και δεν εκφράζουν απαραίτητα τις θέσεις ή απόψεις του Lamianow.gr.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, σχόλια που έχουν διατυπωθεί δημόσια σε κοινωνικά δίκτυα ενδέχεται να εμφανίζονται κάτω από τα άρθρα, όταν έχουν δημοσιευθεί κάτω από σχετικές αναρτήσεις του ίδιου άρθρου. Το Lamianow.gr δεν φέρει ευθύνη για το περιεχόμενο αυτών των σχολίων.
Αν κάποιο σχόλιο θεωρείτε ότι παραβιάζει δικαιώματα, είναι προσβλητικό ή έχει αποσυρθεί από την αρχική του πηγή, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο lamianow.gr@gmail.com για την άμεση αφαίρεσή του.