Επιτάφιος έγινε στον Πρόδρομο Ευρυτανίας φέτος μετά από 60 χρόνια, καθώς η δραστηριότητα των ελάχιστων κατοίκων τα τελευταία χρόνια ζωντανεύει σιγά σιγά την περιοχή.
Ο λιτός Επιτάφιος σφραγίζει μια εντελώς κατανυκτική Ακολουθία Επιταφίου Θρήνου μέσα σε ένα μαγευτικό ορεινό τοπίο.



































Ο ποιο ωραίος καλή Ανάσταση
Έτσι μπράβο σας όχι υπέρ παραγωγή απλά.καλη Ανάσταση.
Και μόνο το γεγονός ότι ζωντάνεψε μετά από 60 χρόνια λησμονιάς το χωριο ,λέει πολλά…Η νοσταλγία δεν κρύβεται στην πολυτελεια,αλλά στις θύμησες….
Πολύ ωραίος καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!
Και του χρόνου καλή Ανάσταση έχω και εγώ ρίζες από εκεί το γένος Γιαννούλη
Χρόνια πολλά και καλή Ανάσταση. Υγεία. Η ρίζα μου… Άξιος ο Ιερέας. Και του χρόνου περισσότεροι.