Το ελληνικό The Terminal: Άστεγος με το σκυλάκι του ζει εδώ και δυο μήνες στο αεροδρόμιο Μακεδονία

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης, ένας άνθρωπος ζει καθημερινά τη δική του σιωπηλή μάχη επιβίωσης, σε ένα σκηνικό που θυμίζει τρόπον τινά την γνωστή ταινία «The Terminal». Στη Θεσσαλονίκη, ο κύριος Φώτης Κευγάς είναι ένας άστεγος που έχει βρει καταφύγιο στους διαδρόμους του αεροδρομίου. Τη νύχτα, όταν οι φωνές στο αεροδρόμιο λιγοστεύουν και τα φώτα είναι ψυχρά, εκείνος μένει εκεί, περιμένει, όχι μια πτήση, αλλά μια ευκαιρία, ζώντας με το προσωρινό επίδομα του μακροχρόνια ανέργου.

«Κοιμάμαι στις πλαστικές καρέκλες, μέσα. Πονάνε οι γοφοί μου, πονάει το σώμα μου. Πονάνε τα πάντα μου. Δύο μήνες τώρα… Να κοιμηθώ δεν έχω άλλο χώρο. Φοβάμαι να κοιμηθώ έξω. Ζητάω έναν χώρο προσωρινά, για να βρω μια δουλειά. Έχω μαζί μου ένα σκυλάκι, 12 χρόνων, δε βλέπει, έχει αφαιρεθεί καρκίνος, είχαμε προβλήματα με τα πόδια. Όσο μπορώ το προσέχω. Απλώς θέλω ένα προσωρινό μέρος για να μείνω, γιατί το βράδυ κοιμάμαι εδώ, αλλά όλη τη μέρα είμαι έξω», λέει μεταξύ άλλων στην ΕΡΤ.

protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *