Τραμπ: «Τα πάμε πολύ καλά στο Ιράν – Με άριστα το 10 θα μας βαθμολογούσα περίπου 15»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

«Τα πάμε πολύ καλά στο μέτωπο του πολέμου στο Ιράν. Σε κλίμακα από το 1 έως το 10 θα μας βαθμολογούσα περίπου 15» ανέφερε ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο Λευκό Οίκο.

«Θα συνεχίσουμε να τα πάμε καλά, έχουμε μακράν τον καλύτερο στρατό στον κόσμο», προσέθεσε.

Είπε ακόμη ότι το Ιράν αποτελεί «τεράστια απειλή» για τις ΗΠΑ «εδώ και πολλά χρόνια» και επανέλαβε χωρίς να αποδεικνύει εκ νέου κάπως τον ισχυρισμό του ότι αν οι ΗΠΑ δεν έκαναν πρώτες την επίθεση, θα την είχε κάνει πρώτο το Ιράν.

Ο Τραμπ είπε ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες έχουν «μεγάλη υποστήριξη και αν δεν το κάναμε πρώτοι, θα το είχαν κάνει στο Ισραήλ και θα μας είχαν δώσει μια ευκαιρία, αν αυτό ήταν δυνατό».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
1 Σχόλιο

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *