Σφοδρή πολιτική αντιπαράθεση προκάλεσαν οι δηλώσεις της βουλευτού της Νέα Δημοκρατία Χριστίνα Αλεξοπούλου, η οποία, σε συζήτηση για τη στεγαστική κρίση, ανέφερε ότι «το τζάμπα πέθανε».
Το θέμα πήρε διαστάσεις μετά τις αντιδράσεις κομμάτων της αντιπολίτευσης, με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Παύλο Μαρινάκη να παρεμβαίνει τη Δευτέρα (02.02.2026), επιχειρώντας να αποσαφηνίσει το πλαίσιο των δηλώσεων.
Κατά την ενημέρωση των πολιτικών συντακτών, ο Παύλος Μαρινάκης υποστήριξε ότι η τοποθέτηση της Χριστίνας Αλεξοπούλου «δεν απευθυνόταν στους πολίτες αλλά στα κόμματα», διευκρινίζοντας ότι δεν αφορούσε «έναν λαό που υπέστη τόσο μεγάλη δοκιμασία στα μνημόνια».
Κατά τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, το μήνυμα που επιδίωκε να εκπέμψει η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας ήταν πως «η λογική επί ΠΑΣΟΚ και στη συνέχεια επί Αλέξη Τσίπρα έχει περάσει ανεπιστρεπτί στο παρελθόν», και ότι η αιχμή αφορούσε την αντιπολίτευση, όχι την κοινωνία.































Αυτα στο Ισλαμαμπάντ οχι εδω
Καλά κάνει αφού την ψηφίζουν 41%
Όλα καλααα !!!
Βρε καλέ μου τι τσιμπούνας στοά οτι κάτσει
Λιη ντροπή φθάνει πια
Το καπάκι του κόμματος γελοίος!!!!!