Το οικονομικό επιτελείο εξετάζει την αναπροσαρμογή των ετήσιων Τελών Κυκλοφορίας των οχημάτων που κατά χιλιάδες βρίσκονται σε φορολογική ακινησία με στόχο τόνωση των εσόδων.
Μείωση των Τελών Κυκλοφορίας σε αυτοκίνητα με κυβισμό από 1.929 κ.εκ. και άνω εξετάζει το οικονομικό επιτελείο σε μια προσπάθεια να τονώσει τα κρατικά έσοδα και να αρθούν από την ακινησία χιλιάδες αυτοκίνητα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr πάνω από 80.000 πινακίδες κυκλοφορίας αυτοκινήτων με κινητήρες από 1.929 κ.εκ. και άνω βρίσκονται κατατεθειμένες στις κατά τόπους εφορίες τα οποία δεν αποτελούν καμία απολύτως πηγή εσόδων για το κράτος.
Έτσι το οικονομικό επιτελείο εξετάζει την αναπροσαρμογή των Τελών Κυκλοφορίας στα συγκεκριμένα αυτοκίνητα που όλα είναι με 1η Άδεια Κυκλοφορίας πριν τις 31/10/2010 και τα Τέλη του υπολογίζονται σύμφωνα με τον κυβισμό του κινητήρα αλλά και την παλαιότητά τους.
Ειδικότερα τα Τέλη Κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 1.929 έως και 2.357 κ.εκ. ανέρχονται σε 615 ευρώ αν έχουν 1η Άδεια κυκλοφορίας έως το 2.000, σε 630 ευρώ αν η 1η Άδεια Κυκλοφορίας τους είναι μεταξύ 2001 έως 2005 και σε 690 ευρώ αν η 1η Άδεια Κυκλοφορίας τους είναι μεταξύ του 2006 έως 31/10/2010
Δηλαδή υπάρχουν τρεις ημερομηνίες όπου τα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας μειώνονται ανάλογα με τα έτη κυκλοφορίας του οχήματος.
Στα αυτοκίνητα με κυβισμό από 2.358 έως και 3 λίτρα τα Τέλη Κυκλοφορίας κυμαίνονται από 820 έως και 920 ευρώ ανάλογα με την 1η Άδεια Κυκλοφορίας τους.
Στα οχήματα με κινητήρες από 3.001 κ.εκ. έως και 4 λίτρα το κόστος των ετήσιων Τελών Κυκλοφορίας ανέρχεται από 1.025 ευρώ έως και 1.150 ευρώ ανάλογα με τα έτη κυκλοφορίας του.
Τέλος στα αυτοκίνητα με κινητήρες από 4 λίτρα και άνω το κόστος των ετήσιων Τελών Κυκλοφορίας ανέρχεται από 1.230 ευρώ έως και 1.380 ευρώ.
Στόχος του υπουργείου Οικονομικών είναι η άντληση επιπλέον εσόδων από την επανακυκλοφορία χιλιάδων αυτοκινήτων αλλά και από την αναθέρμανση της αγοράς των αυτοκινήτων με κινητήρες μεγάλου κυβισμού που αυτή την στιγμή θεωρείται «νεκρή»…
πηγή : protothema.gr