Χανιά: Δείτε πόσο του χρέωσαν το λάδι στη χωριάτικη

4 Min Read

Μάλιστα από το κατάστημα, φαίνεται πως τους χρέωσαν τρεις ατομικές συσκευασίες χωρίς ο ίδιος να τις έχει παραγγείλει.

Σύμφωνα με ανακοίνωση από την Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, το περιστατικό συνέβη στα Χανιά. Ο πελάτης είχε παραγγείλει μία ατομική χωριάτικη σαλάτα και του χρεώθηκαν επιπλέον 3 συσκευασίες λαδιού, των 0,60€ η καθεμία, χωρίς ο ίδιος να τις παραγγείλει!

-Advertisement-

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση: «το είδος λάδι, θα πρέπει να αναγράφεται στον τιμοκατάλογο και να παραγγέλλεται από τον πελάτη, η τιμή διαμορφώνεται από το κατάστημα συνετά. Ως καταναλωτές οφείλουμε να γνωρίζουμε τα δικαιώματα μας και να τα διεκδικούμε άμεσα, από την επιχείρηση, και σε περίπτωση που η επιχείρηση δεν τα κάνει δεκτά, να προβαίνουμε άμεσα σε καταγγελία αρμοδίως (Γεν.Γραμματεία Καταναλωτή 1520 ή Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης 28210923060

Τα δικαιώματά του καταναλωτή σε ταβέρνες, εστιατόρια, καφέ μπαρ κ.λ.π

«Τα παραπάνω αναφερόμενα καταστήματα, πριν από την παραγγελία, υποχρεούνται να διαθέτουν τον τιμοκατάλογο σε κάθε πελάτη. Επιπλέον, τα κάθε μορφής εστιατόρια υποχρεούνται να έχουν αναρτημένο τον τιμοκατάλογο σε εμφανές σημείο στην είσοδο του καταστήματος.
Οι τιμοκατάλογοι συντάσσονται υποχρεωτικά στην ελληνική γλώσσα και προαιρετικά σε ακόμα μία ή περισσότερες ξένες γλώσσες

Τα καταστήματα εστίασης, δεν επιτρέπεται να χρεώνουν στην πελατεία τους αξία που αφορά σε «ΚΟΥΒΕΡ» (π.χ.: σερβίτσια, μαχαιροπήρουνα, πετσέτες κ.λπ.).
Το εμφιαλωμένο νερό, το ψωμί δεν προσφέρεται, χρεώνεται, για ψαυτό θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί σε αυτό. Συνήθως τα καταστήματα τα φέρνουν χωρίς να τα παραγγείλουμε, εάν δεν συναινούμε, οφείλουμε να ζητήσουμε την επιστροφή τους.

Στους τιμοκαταλόγους θα πρέπει να αναγράφονται όλα τα προσφερόμενα είδη «αλά-κάρτ», με τις αντίστοιχες τιμές τους, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

- Advertisement -

Πρέπει να διατίθεται τρόπος ηλεκτρονικής πληρωμής.

Τιμοκατάλογοι

Τα αναγραφόμενα στους τιμοκαταλόγους φαγητά και σαλάτες προσφέρονται στους πελάτες:

α. Με τη μερίδα.

β. Με το κιλό. Στην περίπτωση αυτή σημειώνεται υποχρεωτικά η ένδειξη «με το κιλό» δίπλα στο αντίστοιχο είδος.

Ο καταναλωτής, θα πρέπει να είναι σε θέση, προτού καταναλώσει το είδος κρέατος ή πουλερικών που επέλεξε και διατίθεται με το κιλό, να γνωρίζει το βάρος του συγκεκριμένου είδους, σε βρώσιμη μορφή και την τελική τιμή που θα κληθεί να πληρώσει. Ο καταναλωτής πρέπει να είναι σε θέση, προτού καταναλώσει το είδος ψαριού που επέλεξε και διατίθεται με το κιλό, να γνωρίζει το βάρος του συγκεκριμένου είδους, σε ωμή μορφή και την τελική τιμή που θα κληθεί να πληρώσει.

Εάν διαθέτουν κατεψυγμένα ψάρια, κρέατα ή λαχανικά, πρέπει να αναγράφονται στον κατάλογο με την ένδειξη «κατεψυγμένο», καθώς και «προμαγειρεμένο» ή «προτηγανισμένο» για φαγητό.

Πρέπει να αναγράφεται το είδος των ελαίων και η χρήση τους.

Προκειμένου για σαλάτες πάσης φύσεως, αναγράφονται η ονομασία κάθε σαλάτας,όπως την ορίζει το κατάστημα και τα βασικά συστατικά που τη συνθέτουν.

Οι προ συσκευασίες των ποτών, οίνων, ζύθου και των εμφιαλωμένων νερών, που διατίθενται ακέραιες στον πελάτη εντός των μονάδων ομαδικής εστίασης, πρέπει να αποσφραγίζονται παρουσία του.

Προσοχή! Οι καταναλωτές πρέπει να ζητούν πάντα απόδειξη και να ελέγχουν τα είδη που παρήγγειλαν. Δεν συνιστά απόδειξη το παραστατικό παραγγελίας.

Για ενημέρωση καταγγελίες οι καταναλωτές μπορούν να τηλεφωνούν στο 1520 Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και στην ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης στο τηλ.2821092306

Share This Article
Leave a Comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *