Μια εταιρεία από την Λαμία στην έκδοση «Secrets of success» που έρχεται από τις Βρυξέλλες

LamiaNow News
By LamiaNow News Add a Comment
2 Min Read

Η Agrifarm και το πρόγραμμα «Refarming Greece» – μια εταιρεία και ένα πρόγραμμα που φέρει την προσωπική σφραγίδα του εκπαιδευτικού Δημήτρη Γκρεμυλογιάννη- εκπροσωπεί την Ελλάδα σε μια έκδοση της Ευρωπαϊκής Ένωσης που αναδεικνύει και προβάλλει επιτυχημένα επιχειρηματικά μοντέλα και προτάσεις πολύ μικρών , μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων που έχουν δεχθεί κοινοτική χρηματοδότηση

Μια μικρή εταιρεία του αγροδιατροφικού τομέα από την περιοχή της Λαμίας που φέρει την προσωπική σφραγίδα του εκπαιδευτικού Δημήτρη Γκρεμυλογιάννη έχει την τιμητική της σε μια έκδοση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ο τίτλος της έκδοσης, Secrets of success 2018-2019. Μια έκδοση που καλύπτει χρονική περίοδο μιας διετίας και λειτουργεί ως ένα μεγάλο αφιέρωμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης με επιτυχή επιχειρηματικά παραδείγματα από μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και το πώς εκείνες κατορθώνουν να δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας και να αναπτύσσονται αξιοποιώντας και τα χρηματοδοτικά εργαλεία της Ένωσης όπως το COSME.
-Advertisement-
agrifarm-3

H Agrifarm και η πρωτοβουλία «Refarming Greece» αποτέλεσε παράδειγμα προβολής και εκπροσώπησης για την Ελλάδα. Μάλιστα, αποτελεί και την μοναδική εκπρόσωπο της χώρας μας. Η τεκμηρίωση της επιλογής της έχει να κάνει με το γεγονός ότι λόγω της ευρωπαϊκής χρηματοδότησης δημιουργήθηκαν άμεσα 5 νέες θέσεις εργασίας αλλά και την εξασφάλιση νέων δουλειών, εισοδημάτων και θέσεων εργασίας με έμμεσο τρόπο λόγω της συνέργειας με 55 νέους αγρότες στο πλαίσιο του Refarming ( τόσο σε χωριά της Στερεάς Ελλάδας όσο και σε χωριά της Θεσσαλίας).

-Advertisement-
=Advertisement=
agrifarm-2

Σε κάθε περίπτωση είναι πολύ σημαντική η αναγνώριση και προβολή της Αgrifarm όχι μόνο για την ίδια αλλά κυρίως για τη δυναμική του αγροδιατροφικού τομέα στη χώρα αλλά και του νέου τύπου αγροδιατροφικής εταιρείας που συνδέει την καλλιέργεια και την παραγωγή με την δημιουργική βιομηχανία και το εμπόριο της ψηφιακής εποχής έχοντας ως οδηγό την καινοτομία και την εξωστρέφεια. Μάλιστα, στην επιλογή της Argifarm «μέτρησε» τόσο η υπόθεση της συνέργειας μέσω του προγράμματος «Refarming Greece» αλλά και η πρωτότυπη καινοτομική συσκευασία για την ανάδειξη ενός πολύ παραδοσιακού προϊόντος!

protothema
Share This Article
Leave a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *