Χωρίς Κυριάκο Μητσοτάκη αλλά με Άδωνι Γεωργιάδη τα εγκαίνια του ΤΕΠ στο Νοσοκομείο Λαμίας την Πέμπτη!

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Χωρίς τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, θα βρεθεί τελικά στη Λαμία την Πέμπτη 31 Ιουλίου 2025 ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, προκειμένου να εγκαινιάσει το πλήρως ανακαινισμένο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) του Γενικού Νοσοκομείου Λαμίας. Η τελετή των εγκαινίων θα πραγματοποιηθεί στις 12:00 το μεσημέρι.

Νωρίτερα, στις 11:30 π.μ., ο Υπουργός θα επισκεφθεί το Κέντρο Υγείας Λαμίας, όπου έχουν ολοκληρωθεί παρεμβάσεις ανανέωσης.

Αν και αρχικά υπήρχε η σκέψη να παραστεί και ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ο προγραμματισμός της επίσκεψής του στη Λαμία άλλαξε λόγω των εξελίξεων που σχετίζονται με την εξεταστική για τον ΟΠΕΚΕΠΕ και συζητούνται σήμερα και αύριο στην Βουλή.

Η παρουσία του αναμένεται πλέον τους επόμενους μήνες, με πιθανότερη αφορμή τα εγκαίνια της νέας Ογκολογικής Κλινικής, η οποία αποτελεί έργο υψηλής σημασίας για τη δημόσια υγεία στην περιοχή.

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
19 Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *