Αστυνομικοί της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. του Αστυνομικού Τμήματος Κομοτηνής συνέλαβαν το απόγευμα της Τετάρτης (9/7/25) ένα αλλοδαπό, ο οποίος κατέβασε μία ελληνική σημαία που ήταν αναρτημένη σε ιστό έξω από το κτίριο που στεγάζεται το ΚΕΠ.
Το περιστατικό με τη σημαία, συνέβη στην πλατεία Ειρήνης, στην Κομοτηνή. Ο αλλοδαπός, μόλις κατέβασε την σημαία, της έβαλε φωτιά.
Για τι συμβάν γίνεται προανάκριση από το τμήμα Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων της Αστυνομικής Διεύθυνσης Κομοτηνής.
πηγή newsit.gr


































Δεν έχει αρχίσει και το κυνήγι ακόμη να είχε για δικαιολογία κανένας ότι ξέφυγε καμία μπίλια καταλαθος….
Αχ Ελλάδα μας πως σε κατάντησαν έτσι τα λόγια είναι περιττά
ΝΩΡΙΣ ΕΊΝΑΙ ΑΚΟΜΑ.ΤΑ ΚΑΛΎΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!
ΤΙ ΑΝΑΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ ΤΟΝ ΠΛΑΚΩΝΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΣΤΟ ΞΥΛΟ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΙΣΟΒΙΑ ΜΕΣΑ.
Μας έχει φάει ή πολύ ανάλυση και τρίχες