Χιλιάδες πολίτες συγκεντρώθηκαν στο κέντρο της Λαμίας για την τραγωδία των Τεμπών.
Περισσότεροι από 8.500 πολίτες με αστυνομικές πηγές (για άλλους 10.000 σύμφωνα) έχουν κατακλίσει κάθε σημείο του κέντρο της πόλης και διαδηλώνουν ειρηνικά χωρίς κανένα παρατράγουδο προκειμένου να αποδοθεί δικαιοσύνη στην τραγωδία των τεμπών δείτε εικόνες από το drone του lamianow.gr
Σύμφωνα με εκτιμήσεις πρόκειται για την μαζικότερη συγκέντρωση των τελευταίων δεκαετιών για την περιοχή.
Δείτε βίντεο και εικόνες




































































































Ετσι σε βολεύει να γράψεις εε; Lamianow.gr
Για μέτρα καλύτερα!
Πάνω από 15000 χιλιάδες…κι εδώ ψέματα απόκρυψη???
Μπράβο στην πόλη μου ξέρει να τιμά το άδικο μπράβο στους συντοπίτες μου
Αν αυτοί λένε 8.500 βάλτε άλλες 5000 και προχωράμε
Mitsakis Kostas βρες κανα εργατη για τις ελιες
το πρωί λέγατε για 10.000 έφυγαν νωρίς ΕΕ??
Νικος Σαξωνης όντως 10.000
Ίσως πάνω από 30.000 αλλά όχι 10.000.
Έχετε χάσει το μέτρημα,δεν ξέρετε να κάνετε εκτίμηση πλήθους……η μήπως σας μαλωσανε;
Στην Αθήνα η αστυνομία μέτρησε 180.000 και ήταν πάνω από 500.000… Κάντε τον ανάλογο υπολογισμό γιατί τελικά ο άβακας της αστυνομίας έχει λίγες χάντρες…