Μήνυμα για την μαύρη επέτειο της συμπλήρωσης 2 ετών από το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών έστειλε η Πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου.
«Η τραγωδία των Τεμπών είναι μία μαύρη σελίδα της ιστορίας μας. Ο πόνος και ο θυμός για τις αδικοχαμένες ζωές αγγίζουν όλη την κοινωνία. Το δυστύχημα και τα ανοικτά ερωτήματα που το συνοδεύουν κλονίζουν την εμπιστοσύνη των πολιτών στους θεσμούς», αναφέρει η ΠτΔ.
«Δύο χρόνια μετά, το αίτημα για αλήθεια, λογοδοσία και απονομή δικαιοσύνης είναι πάνδημο και θεμελιώδους σημασίας για την Πολιτεία μας», καταλήγει.
indicator.gr































Καλά κρασιά
Τι μας λέει η Μαφάλντα;
εσύ καταξοδευτηκες πέταξες μια ανθοδέσμη ο Τασούλας συγκαλύπτει συγκαληστης να ονομαστη ντροπή
ΤΡΩΓΛΗ ΜΑΖΕΨΟΥ
Μίλησε και η γλάστρα
Καλό βλήμα εισαι και εσύ για γλάστρα στη χωρα της διαπλοκης και του αλισβερισιου.
Γι’αυτό δεν δέχτηκες ποτέ να δεις τους γονείς των θυμάτων
Η μαύρη σελίδα στην ιστορια εισαι εσύ !!!
Σώπα ρε θυμήθηκε τα Τέμπη μετά από δύο χρόνια συγκινήθηκα ρε άντε διαολο
Και συ τραγωδία ήσουν
Ρε πότε ξύπνησε αυτή.
Στη φωτογραφία η πιο ακριβή γλάστρα της Ιστορίας μας!