Συγκέντρωση – διαμαρτυρία με αίτημα την απόδοση δικαιοσύνης για την τραγωδία των Τεμπών και σύνθημα «Δεν έχω άλλο οξυγόνο…» πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής (7/2) στην πλατεία Πάρκου στη Λαμία.
Φοιτητές, μαθητές και εκπαιδευτικοί διαδήλωσαν εκφράζοντας την αγωνία της νέας γενιάς για το μέλλον της. Οι διαδηλωτές τόνισαν την ανάγκη να αποδοθούν ευθύνες για το σιδηροδρομικό δυστύχημα.

Στη συνέχεια, πραγματοποίησαν πορεία στο κέντρο της πόλης και ανανέωσαν το ραντεβού τους για τις 28 Φεβρουαρίου, ημέρα μνήμης της τραγωδίας των Τεμπών.






































Ωρε φίλε. Ξέμειναν από οξυγόνο. Σαν τα παιδιά και τους υπόλοιπους ψημένους στο Μάτι.
Έλεος με τις κουμουνιστικες πομφολυγες. Εσεις που θα σκύψετε το κεφάλι για δουλειά; Ή στο κράτος ή στο κεφάλαιο.
Οι ευθύνες είναι μονόδρομος. Το κράτος πρέπει να λειτουργήσει.