«Γεννηματάς»: Καταγγελία για ηλικιωμένη ασθενή – «Έμεινε μόνη και δεμένη στο κρεβάτι»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Η επίκουρη καθηγήτρια Κλινικής Διαιτολογίας στο Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Λιάνα Πούλια, καταγγέλλει την ταλαιπωρία ηλικιωμένης ασθενούς στο Νοσοκομείο Γεννηματάς.

«Εθνικό Σύστημα Υγείας 2024. Ηλικιωμένη ασθενής με άνοια και λιποθυμικό επεισόδιο μεταφέρεται με ΕΚΑΒ στο Γεννηματάς. Μετά από λίγες ώρες αποφασίζεται η εισαγωγή και ζητούν από τον άνδρα της που την συνοδεύει να φύγει, αφού η ασθενής θα μεταφερθεί σε θάλαμο», γράφει η κ.Πούλια σε ανάρτησή της στο Facebook.

«Μετά απο 24 ώρες η ασθενής βρίσκεται δεμένη (!!!!) σε ένα ράντζο στην αναμονή των επειγόντων, εν αναμονή της μεταφοράς της στην κλινική αποσυντονισμένη, χωρίς σίτιση, μόνη. Μετά από λίγες ώρες μεταφέρεται στη Γ Παθολογική Κλινική του νοσοκομείου, που λόγω ενός κρούσματος Covid δεν επιτρέπεται το επισκεπτήριο», αναφέρει χαρακτηριστικά στην ανάρτησή της.

Όπως περιγράφει η κ.Πούλια, διώχνουν όλους τους συγγενείς από την κλινική του νοσοκομείου Γεννηματάς και η ασθενής μένει μόνη και δεμένη στο κρεβάτι, χωρίς πρόσβαση σε τροφή και νερό για τρίτο 24ωρο, «εκτός από ότι προλαβαίνει το ελάχιστο νοσηλευτικό προσωπικό να προσφέρει».

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *