Σε απόφαση της FIA οι ομάδες της F1 από την νέα χρονιά θα μπορούν να έχουν σχεδίαση τριπλών εξατμίσεων στα μονοθέσια τους με σκοπό να γίνουν πιο θορυβώδη.
Σύμφωνα με την FIA οι ομάδες θα μπορούν έχουν 2 ή 3 εξατμίσεις, αντί για μία που έχει ως αποτέλεσμα τον ιδιαίτερα μειωμένο θόρυβο.
Το συμβούλιο της FIA αποφάσισε στο τελευταία συνάντηση που είχε να υπερψηφίσει την πρόταση που υπέβαλαν όλες οι ομάδες της F1 μαζί.
Η FIA σήμερα δημοσίευσε τους επιμέρους κανονισμούς, οι οποίοι καταστούν ξεκάθαρο το ότι η έξοδος από τo turbo θα πρέπει να είναι διαφορετική από την έξοδο των ρύπων.
Ωστόσο οι ομάδες θα μπορούν να χωρίσουν στα δύο την έξοδο των ρύπων αν θέλουν.
Το άρθρο από τους κανονισμούς της FIA λέει : «Το σύστημα εξατμίσεων της μηχανής θα πρέπει να έχει μόνο μια έξοδο για το turbo και είτε μία είτε δυο εξόδους για τους ρύπους, οι οποίες έξοδοι πρέπει να έχουν κατεύθυνση προς τα πίσω μέσω τον οποίων θα βγαίνουν όλοι οι ρύποι. Όλα και μόνο τα καυσαέρια του turbo θα περνάν από την έξοδο του turbo και όλοι και μόνο οι ρύποι θα περνούν από την έξοδο-εξόδους των ρύπων. Καμιά από τις εξόδους δεν θα μπορεί να είναι μέσα σε μια άλλη έξοδο».
Επίσης στους κανονισμούς αναφέρει τα σημεία που επιτρέπεται να υπάρχουν εξατμίσεις πάνω στο μονοθέσιο με σκοπό να αποφύγουμε την επανεμφάνιση των διπλών διαχυτών.
Ωστόσο αυτό που περιμένουμε όλοι μας είναι οι ομάδες να προσπαθήσουν να εκμεταλλευτούν προς όφελός τους στον τομέα της αεροδυναμικής στο πίσω μέρος του μονοθέσιου.