Καρδίτσα: Φίδι 2,5 μέτρων σε σπίτι μετά την κακοκαιρία Daniel – Βγήκε από τα λασπόνερα

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ένα φίδι 2,5 μέτρων βγήκε από τα λασπόνερα στον Παλαμά στην Καρδίτσα και έφτασε σε σπίτι. Ο ιδιοκτήτης ανέβασε τη σχετική εικόνα στο διαδίκτυο. Κάνει και εκείνος το δικό του απολογισμό της καταστροφής από την κακοκαιρία…

Το χάος που έφερε η κακοκαιρία Daniel και στην Καρδίτσα συνεχίζεται με τους κατοίκους στον Παλαμά, να προσπαθούν να βάλουν σε τάξη τις ζωές τους, μετά τις πλημμύρες. Τα προβλήματα και τα απρόοπτα είναι πολλά. Ένα από αυτά έχει γίνει θέμα συζήτησης στο διαδίκτυο. Πρόκειται για ένα φίδι τουλάχιστον 2,5 μέτρων που μπήκε μέσα σε σπίτι. Ευτυχώς παρά το μέγεθός του, ήταν ακίνδυνο. Πρόκειται για λαφιάτη που είναι μη δηλητηριώδες φίδι.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε ανάρτηση κατοίκου της περιοχής που παρουσιάζει και σχετική φωτογραφία, «o Λαφιάτης ή Λαφίτης είναι μη-δηλητηριώδες φίδι της οικογένειας των Καινοφιίδων. Ιδού και τα πειστήρια…».

newsit.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *