“Θα πνιγούμε…” πλημμύρισε το ένα ρεύμα κυκλοφορίας στην Ε.Ο Αθηνών-Θεσσαλονίκης, εκατοντάδες εγκλωβισμένοι – ανάμεσα τους Λαμιώτες (βίντεο)

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Εκατοντάδες, μπορεί και χιλιάδες είναι οι εγκλωβισμένοι στο ύψος του Κιλελέρ στην Εθνική Οδό αυτή την ώρα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες από το ρεπορτάζ, το ένα ρεύμα κυκλοφορίας της εθνικής οδού έχει κλείσει λόγω πλημμύρας. Η κατάσταση είναι έκτακτη και οι ακινητοποιημένοι οδηγοί και συνεπιβάτες τους στέλνουν μηνύματα κινδύνου.

“Έχει ενημερωθεί το 112. Έχει κλείσει το ένα ρεύμα κυκλοφορίας της Εθνικής Οδού και όλα τα οχήματα βρίσκονται στο αντίθετο ρεύμα ακινητοποιημένα. Μιλάμε για εκατοντάδες αυτοκίνητα. Θα πνιγούμε όλοι αν δεν απεγκλωβιστούμε αμέσως. Το νερό έχει αρχίσει να βγαίνει στην Εθνική οδό προς τα διόδια και αν συνεχίσει έτσι και ενταθεί το φαινόμενο θα κινδυνέψουμε σοβαρά. Δεν έχουμε τρόπο να φύγουμε. Είμαστε εδώ από τις 11.30” δήλωσε πριν λίγα λεπτά στον Lamia POLIS 87.7 ο γνωστός Λαμιώτης γυναικολόγος Θανάσης Κοντοπάνος.

eglobismenoi
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *