Ολυμπιακός: Εξαντλήθηκαν τα «εισιτήρια» στη Θύρα 7 για τη φιέστα με τον ΠΑΟΚ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Τα εικονικά εισιτήρια που εξέδωσε η ΠΑΕ Ολυμπιακός για τη φιέστα του πρωταθλήματος στο ματς με τον ΠΑΟΚ έγιναν… σκόνη στη Θύρα 7, η οποία με ανακοίνωσή της γνωστοποίησε ότι εξαντλήθηκαν.

Τα έσοδα από αυτήν την κίνηση και τα αναμνηστικά εισιτήρια θα διατεθούν στον Ερασιτέχνη Ολυμπιακό.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Θύρας 7:

Η πρώτη θύρα στην οποία εξαντλήθηκαν τα εισιτήρια της φιέστας ήταν όπως αναμενόταν η Θύρα 7!

Συνεχίζουμε δυνατά για την εξάντληση των εισιτηρίων στις υπόλοιπες θύρες στο πέταλό μας (3-4-5-6)!

Υ. Γ. Ούτε ένα απούλητο!

ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΘΕΣΗΣ:• Μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού.
ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ

https://bit.ly/3ncLYLK.

Από το Τμήμα Μελών και Φιλάθλων στο «Γ. Καραϊσκάκης» καθημερινά (Δευτέρα-Παρασκευή) και ώρες 10:00-18:00.
Μετά την αγορά θα λάβεις μαζί με το e-ticket και ένα αναμνηστικό δίπλωμα με το ονοματεπώνυμό σου. 

in.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *