O πιο επικίνδυνος “οδηγός”- Άφησε το τιμόνι και βγήκε από το παράθυρο

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Οι «μαγκιές» στην οδήγηση δεν συμβαίνουν μόνο στη χώρα μας, καθώς είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο.

Πιο συγκεκριμένα μεταφερόμαστε στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, όπου ένας ιδιοκτήτης μίας BMW Σειρά 3 αποφάσισε να δείξει με βλακώδη τρόπο το πόσο καλός και ικανός είναι στην οδήγηση.

Είχε λοιπόν τη φαεινή ιδέα να βγει έξω από το παράθυρο ενώ το αυτοκίνητο ταξίδευε στον  αυτοκινητόδρομο I-5, κοντά στην Ουάσινγκτον. Το πώς τα κατάφερε, ποσώς μας ενδιαφέρει, μπορεί να έχει ενεργοποιήσει το cruise control, μπορεί να υπάρχει κάποιος στη θέση του συνοδηγού και να κρατάει το τιμόνι.

Αυτό που είναι σημαντικό είναι ο λόγος που τον ώθησε να κάνει αυτό το πράγμα. Δεν χρειάζεται να είσαι ιδιοφυΐα για να γνωρίζεις το πόσο επικίνδυνο είναι να προκαλείς την τύχη σου, δείχνοντας με τον χειρότερο δυνατό τρόπο τις οδηγικές σου ικανότητες. Και στο φινάλε, εάν παίζεις τη ζωή σου κορώνα-γράμματα βρες μία διαδρομή που να είσαι εντελώς μόνος σου και όχι σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας ανάμεσα σε άλλα I.X και φορτηγά.

 

πηγή: newsauto.gr
Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *