Κορωνοϊός: Αποσωληνώθηκε η 17χρονη ύστερα από 40 μέρες στη ΜΕΘ του ΑΧΕΠΑ

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Εξιτήριο έπειτα από 40 μέρες πήρε η 17χρονη που νοσηλευόταν στην ΜΕΘ του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ.

Στο σπίτι της θα γυρίσει η 17χρονη η οποία νοσηλευόταν στην ΜΕΘ του νοσκομείου ΑΧΕΠΑ της Θεσσαλονίκης έπειτα από 40 μέρες, η οποία πήρε εξιτήριο.

Σύμφωνα με τους γιατρούς έχει πλέον αρνητικοποιηθεί και δεν πάσχει από κορωνοϊό.

Πρόκειται για το νεαρότερο περιστατικό του κορωνοϊού στην χώρα μας. Η 17χρονη είχε πάει διακοπές στη Χαλκιδική τον Δεκαπενταύγοστο, με συνέπεια να ανεβάσει πυρετό, ενώ μέσα σε λίγες ώρες η υγεία της επιδεινώθηκε ραγδαία.

Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα από τις 16 Αυγούστου να βρίσκεται διασωληνωμένη στην ΜΕΘ του νοσοκομείου ΑΧΕΠΑ, χωρίς να έχει κάποιο υποκείμενο νόσημα.

Ο διευθυντής της κλινικής του ΑΧΕΠΑ Σίμος Μεταλλίδης μιλώντας στο OPEN TV είπε: «Η κοπέλα είναι πολύ καλά στην υγεία της, περιμένουμε κάποιες εξετάσεις για να γυρίσει πλέον σπίτι της. Μπορούσε να κάνει οργανική ανεπάρκεια, αλλά γλιτώσαμε».

πηγή: SDNA

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *