Κορωνοϊός: Στα 296 τα θύματα – Κατέληξε 56χρονη στην Αλεξανδρούπολη

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ένας ακόμα συνάνθρωπος μας έχασε την ζωή του στην Ελλάδα από τον κορωνοϊό.

Πρόκειται για μία 56χρονη γυναίκα η οποία είχε διακομιστεί από το Διδυμότειχο στο Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, όπου και νοσηλευόταν στην ΜΕΘ από τις 3 Σεπτεμβρίου.

Παράλληλα εκτός από την ίδια μαζί της είχε διακομιστεί και ο 62χρονος σύζυγός της γιατρός στο επάγγελμα, ο οποίος επίσης είχε βρεθεί θετικός στον κορωνοϊό και παρά το γεγονός ότι ήταν νεφροπαθής και έπειτα από σύντομη νοσηλεία πριν από 2 μέρες πήρε εξιτήριο.

Η 56χρονη γυναίκα άφησε την τελευταία της πνοή στις 23:30 το βράδυ της Τετάρτης (9/9), ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία του ΕΟΔΥ η ίδια έπασχε από σοβαρά υποκείμενα νοσήματα και πιο συγκεκριμένα από αρτηριακή υπέρταση, καρδιακή ανεπάρκεια, χρόνια πνευμονική ανεπάρκεια, σακχαρώδη διαβήτη και παχυσαρκία.

Πλεόν ο αριθμός των ανθρώπων στη χώρα μας, που έχουν χάσει την ζωή τους από τον κορωνοϊό ανέρχεται στους 296.

πηγή: SDNA

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *