Βράνιες σε ανθρώπους της ΑΕΚ: «Εγώ θα καθαρίσω»

DESK
ΑπόDESK
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις...

Ορθάνοιχτο παραμένει το θέμα της επιστροφής του Όγκνιεν Βράνιες στην ΑΕΚ.

Ο Βόσνιος στόπερ εκμεταλλευόμενος το ρεπό που είχε από την Άντερλεχτ ταξίδεψε στην Αθήνα και σε συνάντηση που είχε το βράδυ της Δευτέρας με ανθρώπους της «Ένωσης» παρουσιάστηκε αισιόδοξος πως θα βρει την άκρη για να αποδεσμευτεί από τους Βέλγους. «Εγώ θα καθαρίσω», φέρεται να τους είπε ο 31χρονος άσος.

Υπενθυμίζεται πως η ΑΕΚ τα έχει βρει σε όλα με τον Βράνιες, ωστόσο δεν θέλει να εμπλακεί σε καμία διαπραγμάτευση με την Άντερλεχτ και θα αποκτήσει ξανά τον δυναμικό αμυντικό μόνο αν λύσει το συμβόλαιό του.

Μάλιστα, οι «κιτρινόμαυροι» φέρονται να έχουν διαμηνύσει στην πλευρά του Βράνιες πως για να επιστρέψει θα πρέπει να απεμπλακεί από την Άντερλεχτ μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες και όχι να περιμένει το φινάλε της μεταγραφικής περιόδου στις αρχές Οκτωβρίου.

πηγή: protothema.gr

Share This Article
ΑπόDESK
Follow:
Η συντακτική ομάδα του LamiaNow.gr καλύπτει την επικαιρότητα της Λαμίας, της Φθιώτιδας και της Στερεάς Ελλάδας, με έμφαση στην άμεση ενημέρωση, το τοπικό ρεπορτάζ και τις ανθρώπινες ιστορίες.
Δεν υπάρχουν Σχόλια

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *